خبرهای داغ:
همایشی به منظور تقدیر از ارکان گردان ها واعضای شورای پایگاه های تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۹۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
همایش تقدیر و قدردانی از ارکان گردان ها و اعضای شورای پایگاه های بسیج طلاب برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در ابتدای این همایش حجة الاسلام و المسلمین طیبی فر فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) ضمن بیان گزارشی از وضعیت مطلوب گردان های امام حسین(ع) و رزمایش ولایت 2 که در آخر سال 1395 با حضور گسترده بسیجیان گردان های امام حسین(ع) برگزار شد از تشکیل و تجهیز گردان امداد و نجات و انجام دوره های آموزشی این گردان که مورد تاکید نماینده محترم ولی فقیه در سپاه است، خبر داد.

در این همایش حجة الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی جانشین ولی فقیه در سپاه، با تبریک فرا رسیدن فصل بندگی که با ماه رجب آغاز و با عید فطر به اوج خود می رسد، روحیه جهادی و انقلابی را از نیازهای بسیار مهم و سرنوشت ساز حوزه علمیه دانست و شاخصه روحیه جهادی و انقلابی را خلاصه شدن در فرهنگ بسیجی و توجه به منویات مقام معظم رهبری دانست.

وی افزود نظام ولایی یعنی تحقق یافتن حکومت دین به وسیله ی خلیفة الله، لذا با صراحت می گوییم تمرّد از ولی فقیه شرک است و ولی فقیه را مبیّن حکم الله می دانیم.

جانشین ولی فقیه در سپاه با مردود دانستن سخن برخی از افراد که می گویند"یا خدا یا مردم" اظهار داشت: قرآن و دین به ما می گویند " خدا با مردم" و این همان مردم سالاری دینی است که در حکومت ولایی تحقق پیدا می کند و اکنون در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به بهترین نحو تجسم پیدا کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها