مراسم تودیع ومعارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج)بانک سپه استان با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در استان انجام شد
کد خبر: ۸۸۴۸۵۲۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان مراسم تودیع ومعارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج)بانک سپه استان با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان  ،جمعی از مدیران وبسیجیان این پایگاه مقاومت در شهرستان زاهدان برگزارشد
سرهنگ پاسدار مسعود پناهی در این مراسم با تبریک سال جاری وماه مبارک رجب گفت:تاکیدبر توجه جدی مسئولان وبرنامه ریزان به نقشه راهبردی حضرت آقا در خصوص شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی ،تولید داخلی واشتغال جوانان به عنوان یک ضرورت در کشور است .
وی افزود:خدمات نظام اسلامی وپیشرفت ها در زمینه علم و فن آوری ،زیر ساختهای کشور،تجهیزات نظامی وراهها وهمچنین نیروی انسانی به عنوان یک ظرفیت بسیار مهم وارزشمند است کع دشمن را به شگفتی وتعجب واداشته وتلاش دشمن بر این بوده که نظام را نا کار آمد جلوه دهد.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان تصریح کرد:نسخه شفا بخش اقتصادی ما ،اقتصاد مقاومتی است که با توجه به ظرفیتهای داخلی ئنگاه به درون باید برنامه ریزی شود که اثرات ونتایج تولید داخلی را به دنبال خواهد داشت.
این مسئول بیان کرد: تولید داخلی باعث شکوفایی استعدادها وابتکارات جوانان می شود،نشاط ملی وخلاقیت را افزایش داده وباعث به کار افتادن پس اندازهایی راکد در جامعه می شود وقطعا برای کشور تولید ثروت می کند ضمن این که ارز با ارزش کشور جهت کالاهای مصرفی هزینه نمی شود.
وی در پایان برنامه ریزی موثر جهت عملیاتی کردن شعار سال در ادارات با توجه به ظرفیتهای موجود،تقویت تفکر بسیجی در محیط کار با اجرای برنامه های اثر گذار جهت کارکنان،برنامه ریزی وکمک جهت ارتقاء شاخص های سلامت اداری،خدمت رسانی بی منت وتکریم ارباب رجوع وکمک جهت رسیدن به دولت اسلامی مطلوب واداره اسلامی را از انتظارات وکارکردهای پایگاههای مقاومت بسیج ادارات برشمرد.
گفتنی است در پایان مراسم از زحمات عباس مرامجو فرمانده اسبق پایگاه تجلیل وبرادر بسیجی علیرضا جعفری با اعطای حکم مسئولیتی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) بانک سپه استان معرفی ومنصوب شد.
 
ارسال نظرات