استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی ها و صهیونیزم بین الملل پس از پایان جنگ تحمیلی هشت ساله تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا از طریق کمررنگ کردن ارزش های اسلامی و دور کردن نسل جوان و نوجوانان با آرمان های انقلاب، ملت ایران را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۲۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی" جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در همایش سالانه اعضای کمیته های اجرایی بسیج دانش آموزی استان ایلام اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی ها و صهیونیزم بین الملل پس از پایان جنگ تحمیلی هشت ساله تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا از طریق کمررنگ کردن ارزش های اسلامی و دور کردن نسل جوان و نوجوانان با آرمان های انقلاب، ملت ایران را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در ابتدای دهه هفتاد از این رویکرد به عنوان شبیخون فرهنگی نام بردند و تنها عاملی که توانسته ملت ایران را در مقابل این توطئه و تهدید نرم مصونیت ببخشد، تاسی به ارزش های الهی و مولفه معنویت حاکم بر آحاد افراد جامعه است.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: تا زمانیکه این گفتمان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، در سطح جامعه و عملکرد مسئولان امر حاکم باشد، گزندی از سوی دشمنان این نظام را تهدید نمی کند، فرزندان این مرز و بوم با توجه به توانمندی های داخلی خود توانسته اند رفیع ترین قله های پیشرفت را در رشته های با فناوری بالا فتح کنند و امروز شاهد هستیم در حوزه تجهیزات دفاعی و موشک ها بیش از 35 کشور خواهان خرید محصولات ایرانی هستند که نشان دهنده توان جوانان کشورمان در دستیابی به فناوری های روز بدون تکیه بر کمک خارجی هاست.
سرهنگ طهماسبی تاکید کرد: وجود ظرفیت معنوی در جامعه نباید مسئولان را در برنامه ریزی برای مقابله با تهدیدات پیش رو غافل کند که در این میان اجرای برنامه های فرهنگی برای زنده نگه داشتن روحیه جهاد و شهادت طلبی تاثیر بسزایی دارد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حوزه بسیج دانش آموزی تلاش کرده با اجرای اردوهای راهیان نور گام بلندی بردارد و در استان ایلام سال گذشته بیش از 9 هزار و 200 نفر از دانش آموزان استان با حضور در یادمان ها و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از این مناطق بازدید کردند.
وی اضافه کرد: 160 روحانی و 220 راوی در طول حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان ایلام حضور داشتند و 2 هزار و 430 حلقه صالحین در برنامه های یک روزه فعالیت های جهادی را در مناطق محروم انجام دادند.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به مرمت 129 مدرسه توسط دانش آموزان بسیجی گفت: 2 هزار و 500 نفر روز دانش آموز در اجرای این طرح مشارکت داشته اند.

ارسال نظرات