در غرفه فرهنگی کنگره سلامت در حوادث و بلایا انجام می‌شود؛
معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: به دنبال معرفی و رونمایی از دو کتاب «چکیده مقالات» و «قوانین ایرانی مدیریت بحران» در هشتمین کنگره سلامت در حوادث و بلایا هستیم.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۳۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، حمید سپهری‌فر، معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور درباره برپایی غرفه در حاشیه هشتمین کنگره سلامت در حوادث و بلایا گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان اجرایی شدن کنگره سلامت در حوادث و بلایا به دنبال برپایی غرفه فرهنگی در مجاورت این کنگره هستیم تا انتشارات مجموعه بسیج جامعه پزشکی را به جامعه مخاطب معرفی کنیم.
 
وی ادامه داد: قرار است که در این کنگره دو کتاب «چکیده مقالات» و «قوانین ایرانی مدیریت بحران» را در نمایشگاه رونمایی کنیم.
 
سپهری‌فر، با بیان اینکه بیشتر کتاب‌های ارائه شده در این کنگره با فرهنگ ایثار، شهادت و بسیج، از انتشارات سپیدجامگان بسیج جامعه پزشکی هستند، تاکیدکرد: مجموعه تولیدات سمعی و بصری، کلیپ و وله که برای کنگره سلامت در حوادث و بلایا تولید شده، همچنین محصولات گذشته و مستندهایی که برای شهدا تولید شده در غرفه فرهنگی کنگره ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: حدود صد و پنجاه عنوان کتاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت از انتشارات فاتحان بسیج، که در بنیاد حفظ آثار بسیج کار شده و قابلیت فروش دارند، نیز در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

سپهری‌فر، درباره سازمانهایی که در کنگره سلامت در حوادث و بلایا با غرفه فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: از برخی ارگان‌ها از جمله هلال احمر، شهرداری و مدیریت بحران دعوت کرده‌ایم تا محصولات فرهنگی خود را ترجیحا در حوزه مدیریت بحران و سایر حوزه‌های مرتبط در کنگره به نمایش بگذارند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تا با افراد صاحب فکر و ایده که علاقمند به نوشتار کتاب هستند تعامل برقرار کنیم و انتشارات خود را با این روش گسترش دهیم.

لازم به ذکر است، هشتمین کنگره سلامت در بلایا ۲ تا ۴ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.


ارسال نظرات