گردهمایی جوانان انقلابی در بروجرد برگزار شد

گردهمایی جوانان انقلابی خواهر با عنوان نیمه پنهان ماه شامگاه دوشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله ناحیه مقاومت بروجرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۴۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در ابتداي اين مراسم همسر شهيد مدافع حرم "شهيد سيد احمد حسيني" ضمن اشاره به ویژگی‌ها و ابعاد معنوي شهيد و همچنين نحوه شهادت وي بابیان خاطرات جذاب بر ادامه راهشان تأكيد کردند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس الله جلیلیان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در این مراسم با اشاره با ویژگی‌های ممتاز حضرت زینب سلام‌الله علیها گفت: افتخار شهدای مدافع حرم ما همین است که از حریم حضرت زینب سلام‌الله علیها دفاع می‌کنیم.
وی ضمن اشاره به این نکته که حضرت زینب (س) مبلغ خون مقدس شهدا هستند، افزود: حضرت زینب (س) فرزند شهید، مادر شهید، خواهر شهید، عمه شهید نیز بودند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با ذکر روایاتی حضرت زینب سلام‌الله را دارای ولایت تکوینی و علم لدنی دانست و گفت: همه ما باید از حضرت درس زندگی بیاموزیم.


وی بیان کرد: ویژگی شهدای حرم حضرت زینب (س) این است که همراه با ولایت هستند و در این راه همواره هزینه‌هایی را متحمل می‌شوند و سختی‌هایی را تحمل می‌کنند.


حجت‌الاسلام جلیلیان عنوان کرد: حضرت زینب سنگ صبور دوران حکومت حضرت علی (ع) بوده که غمخوار ایشان بوده و جای مادرش را برای حضرت پرکرده است.

وی با تأکید بر اینکه زن و مرد مسلمان باید از حضرت زینب (س) درس عزتمندی و استقامت بگیرند، خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) در بحث عبادت یک الگوی زیبایی برای بشریت بوده‌اند و نماز شب و نافله‌ی ایشان هیچ‌گاه ترک نشده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: با توجه به انتخابات پيش رو از وظايف ما این است که به امنيت و آرامش در زمان انتخابات کمک کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

 

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات