لاله افتخاری در گفتگو با «بسیج مطرح کرد
نماینده ادوار مجلس گفت: تشکیل خانواده های سالم در جامعه و به تبع آن تولید نسلی فرهیخته و سازنده برای آینده کشور هم خدمت به خود فرد محسوب می شود و هم به جامعه.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۵۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

نقش خانواده سالم در ایجاد نسل فرهیخته و سازندهلاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر تشکیل خانواده سالم و به موقع اظهار داشت: در اسلام روایات بسیار زیادی در رابطه با اهمیت و جایگاه ازدواج وجود دارد.

وی با بیان این مطلب افزود: در یک روایت آمده است که هر کسی که ازدواج کند نصف دین او تکمیل می شود؛ دین یک مسئله فردی نیست بلکه اجتماعی است و در جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

افتخاری خاطر نشان کرد: فردی که ازدواج سالم و به موقع می کند از بسیاری از خطرات و آسیب ها در امان خواهد ماند به دلیل اینکه یک پشتوانه و آرامشی را برای خود پیدا کرده است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز داشت: تشکیل خانواده های سالم در جامعه و به تبع آن تولید نسلی فرهیخته و سازنده برای آینده کشور هم خدمت به خود فرد محسوب می شود و هم به جامعه. بنابراین جامعه که در آن خانواده های سالم تشکیل شوند از تهدیدات و آسیب ها محفوظ خواهد ماند.


ارسال نظرات