اظهارات یک اقتصاددان پیرامون عملکرد اقتصادی مسئولان در گفتگو با «بسیج»:
شیخی گفت: نگاه دولت به ناز کدخدا است و برای مردم در مدت چهار سال مشخص شده که دنبال ادای وظیفه شرعی و خدمت به مردم نیستند.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۵۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

دکتر عبدالمجید شیخی، اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عملکرد اقتصادی دولت یازدهم و اعلام نرخ تورم تک رقمی گفت: نگاه دولت به ناز کدخدا است و برای مردم در مدت چهار سال مشخص شده که دنبال ادای وظیفه شرعی و خدمت به مردم نیستند.

وی افزود: دولت مردان رکود عمیقی را بر اقتصاد تحمیل کرده اند این افراد ادعا می کنند که روز اولی که سر کار آمده اند و تا همین چند روز گذشته که سخنگوی دولت هم صحبت کردند؛ دولت قبل تورم 40 درصد به ما تحویل داد و ما اکنون تورم را تک رقمی کرده ایم.ما به این مسئولان محترم می گوییم که منتظر باشید تا به دولت بعد تورم بالاتر از 40 درصد تحویل دهید.

دولت یازدهم نرخ تورم 40 درصد تحویل دولت آینده می دهد

شیخی عنوان کرد: چون حجم نقدینگی را بیش از 3 برابر افزایش داده اند و آب عظیمی را پشت سد تورم ذخیره کرده اند که به محض انفجار یک سیل عظیمی از نرخ تورم به راه خواهد انداخت.زیرا به زعم خود دولت؛ حجم نقدینگی ارتباط یک به یک با نرخ تورم دارد.

این اقتصاددان تصریح کرد: یعنی همین ارتباط مکانیکی بین حجم نقدینگی و تورمی که سرمایه داران و پیروان مکتب شیکاگو ادعا دارند.و مشاوران رییس جمهور هم الحمدلله پیروان اقتصاددانان شیطان بزرگ هستند که مکتب شان سرنگون شده است .

وی عنوان کرد: دولت و مسئولین اگر در گفتارشان صادق باشند باید اعتراف کنند و از عملکرد بد اقتصادی خود عذرخواهی کنند که حجم نقدینگی را 3 برابر کرده اند و در سال آینده برای دولت بعد نرخ تورم 40 درصد را تحویل خواهند داد.

شیخی خاطرنشان کرد: دولت با نرخ ارز بازی می کند و جیب مردم را هم خالی می کنند و دوباره همین بلا و بازی را با نرخ تورم بر سر مردم می آورند.

ارسال نظرات