خبرهای داغ:
دبیر قرارگاه جهادی امام صادق(ع) گفت: این قرارگاه آماده اعزام نیرو برای همکاری و پشتیبانی عملیات امداد و نجات در استان‌های سيل زده است.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۷۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

مهدی رستگاری‌نیا  در ماهشهر درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه سیل اخیر را تسلیت گفت و اظهار کرد: بارش باران و برف رحمت الهی است، اما بی‌تدبیری‌هایی که صورت گرفت این نعمت را برای مردم تبدیل به زحمت و مشقت کرد و باعث سیل و آب‌گرفتگی منازل و معابر در برخی مناطق کشور شد.

وی ادامه داد: برای همکاری و پشتیبانی عملیات امداد و نجات در استان‌های سیل زده اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و کردستان آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

دبیر قرارگاه جهادی امام صادق (ع) اضافه کرد: در صورت نیاز، تیم‌های درمان و پزشکی و جهادگران این قرارگاه آماده کمک به هموطنان و آسیب‌دیدگان این حادثه هستند.

رستگاری‌نیا متذکر شد: در این شرایط که هم و غم دولتی‌ها انتخابات ریاست جمهوری و افتتاح پروژه‌های نیمه‌کاره در دیگر نقاط کشور است و به حادثه دیدگان و سیل‌زدگان هیچ توجهی ندارند، بر خود وظیفه دوچندان می‌دانیم که به کمک هموطنان خود بشتابیم و در راستای جبران کم‌کاری‌های دولت گام برداریم.

وی تصریح کرد: برای دولت مایه شرمساری است که در شرایطی که مردم آذربایجان شرقی گرفتار حادثه سیل شده‌اند و 32 نفر از مردم این خطه جان خود را از دست داده و تعداد زیادی نیز بی‌خانمان و آواره شده‌اند، رئیس دولت در اقدامی تبلیغاتی، انتخاباتی مشغول افتتاح پروژه‌های نفتی در پارس جنوبی است.

دبیر قرارگاه جهادی امام صادق(ع) در پایان گفت: بدون شک این اقدام دولتمردان در حافظه تاریخی ملت خواهد ماند و روز 29 اردیبهشت پاسخ محکم و دندان‌شکنی به کسانی خواهند داد که رسیدن به قدرت را به جان و مال مردم بی‌پناه ترجیح دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها