مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛
حجت الاسلام موحد گفت: در جهت انتخاب اصلح وظیفه سپاه تبیین وتشریح شاخصه هایی است که امام امت و رهبر معظم انقلاب بیان کردند ، این شاخصه ها را برای آحاد مردم و بسیجیان تبیین و تشریح میکنیم اما مصداقی برای آن معرفی و معین نمیکنیم، بلکه تنها شاخصه ها را بیان، تشریح و تبیین میکنیم و این مردم هستند که باید فرد اصلح را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۲۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات است، ما تا دو ، سه سال گذشته به صورت میانگین سالی یک انتخابات برگزار کرده ایم که نمونه انتخابات در دنیا بی نظیر و یا کم نظیر است که آحاد مردم کشور ما خودشان در تعیین سرنوشتان نقش آفرینی کند.

نقش اساسی سپاه در انتخابات تامین امنیت است/عمده نیاز های مردم بحث فعالیت های اقتصادی است

حجت الاسلام موحد گفت: نقش اساسی سپاه در انتخابات ، تامین امنیت است، بدین شکل که اگر احیانا دشمنان قسم خورده ما چه در درون نظام و چه در بیرون از نظام بخواهد تنش و ناامنی را طراحی و اجرا کند وظیفه سپاه تامین امنیت است تا انتخابات سالم و امن برگزار شود و هر فردی بتواند در پای صندوق رای حاضر شود و رای خود را به صندوق بیندازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز تصریح کرد: در جهت انتخاب اصلح وظیفه سپاه تبیین وتشریح شاخصه هایی است که امام امت و رهبر معظم انقلاب بیان کردند ، این شاخصه ها را برای آحاد مردم و بسیجیان تبیین و تشریح میکنیم اما مصداقی برای آن معرفی و معین نمیکنیم، بلکه تنها شاخصه ها را بیان، تشریح و تبیین میکنیم و این مردم هستند که باید فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی بیان داشت: از شاخصه های رئیس جمهور انقلابی میتوان ولایت مداری، ساده زیستی، خدمت رسانی به آحاد مردم، و از همه مردم شایسته سالاری واقعی است .

موحد اظهار داشت: ممکن است افرادی باشند که گرایشات فکری و سیاسی داشته باشند اما اگر فرد شایسته ای است و میتواند به این کشور خدمت کند باید در کابینه یا مجموعه قرار گیرد و به مجموعه خدمت کند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در خصوص ویژگی های یک رئیس جمهور انقلابی بیان کرد: از ویژگی های یک رئیس جمهور انقلابی این است که، خدمت گذار مردم باشد خواستگاه و نیاز های مردم را در نظر بگیرد و با اولویت بندی به بر طرف کردن این نیاز ها بپردازد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عمده نیاز های مردم بحث فعالیت های اقتصادی است که در سه سال متوالی مقام معظم رهبری شعار سال را اقتصاد محور قرار میدهند، و این مقوله بسیار مهمی برای جامعه است و رئیس جمهور انقلابی کسی است که باید به اقتصاد مردم توجه کند، بتواند یک زندگی متوسط با متعادل رونقی برای مردم طراحی کند.


ارسال نظرات