خبرهای داغ:
استاد دانشگاه تهران گفت: امروز کسانی که در کشور اختلاس می کنند آبرو وحیثیت خود و کشور را فروخته اند.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۳۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر درویش استاد دانشگاه تهران در همایش مجمع عالی قشر بسیجیان شهرستان سرایان که با موضوع خانواده اسلامی در محل سالن سینما بعثت سرایان برگزار شد گفت: ایجاد کشور سالم، خانواده سالم، شهر و اجتماع سالم بر اساس عقل سالم صورت می پذیرد.
 
وی افزود: روزی و آبروی انسانها دست خداوند متعال است و هیچکس بجز خداوند نمی تواند روزی انسانها را کم یا زیاد نماید و آبروی انسان هم دست خداست و هیچکس قدرت آبرو بخشیدن به کسی را ندارد.
 
این مدرس دانشگاه اظهارکرد: اگر کسی خیانت می کند و آبروی کسی را می برد خودش را فروخته است و کسانیکه امروز در جامعه ما اختلاس می کنند آبرو و حیثیت خود و کشور را فروخته اند.
 
درویش گفت: مسئولین کشور نباید بگذارند که چند نفر با آبروی کشور بازی کنند و باید در این خصوص دقیق تر عمل نمایند تا آبروی کشور توسط آنان بر باد داده نشود.
 
وی بیان داشت : سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و روحانیون و علماء باید مشاورین خوبی برای جوانان باشند و مسئولین کشور باید پاک باشند ناپاکی بس است اگر می خواهیم خانواده سالم داشته باشیم اول باید سیاستمداران کشور سالم باشند.
 
استاد دانشگاه تهران اظهارداشت: فرزندانمان بیش از کلام از رفتار روزانه پدر و مادر خود تاثیر می پذیرند.
 
درویش افزود: کسانیکه با بیت المال مسلمین سر وکار دارند باید خود پاک باشند و نظارت بیشتری نیز برای آنان انجام پذیرد.
 
وی  گفت: عزت نفس احترام درونی انسانها است و سطح فکری و فرهنگی فرزندان به سطح فکری مادر بستگی دارد و غارتگران بیت المال مادران خود را فروخته اند.
 
این استاد دانشگاه افزود: سعی کنید فرزندان شما در ذهن خود قهرمانی از پدر و مادر داشته باشند و دنبال قهرمانان کاذب نروند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها