خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ارتش مایه افتخار ما است/با ظلم در سراسر دنیا مبارزه می کنیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نیروی مسلح ما خودش را مهیا ظهور منجی بشریت کرده به حمایت از مستضعفان جهان قیام خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۴۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، صبح امروز(سه شنبه) در سخنرانی پیش از رژه گرامی داشت 29فروردین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی به طور عام و نیروی زمینی به طور خاص از امتحانات سربلند بیرون آمدند.

وی ادامه داد: وقتی به ارتش دستور تیراندازی به مردم داده شد، با مردم مدارا کرد و افتخار آفرید؛ در  دوران دفاع مقدس هنرنمایی کرد و در جبهه های جنگ حضور شجاعانه داشت و این خیل شهدا را تقدیم کرد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در مرحله کنونی که در آن قرار گرفته ایم، پشتیبانی و حمایت از مستضعفان و مظلومان است و در سوریه به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تکیه می کنند و دلگرم هستند.

حجت الاسلام عابدینی تبیین کرد: همین نیروهای مسلح ما هستند که با مساعدت در یمن، موصل، سوریه و فلسطین با استکبار می جنگند و به راستی با شعار "واعدو لهم مستعطعم من قوه" می باشد و هرگونه سلاحی که باید دشمن را سر جایش بنشانید باید فراهم کنید و اتحاد با تمام نیروهای مقاومت در سراسر دنیا میداند.

وی افزود: نیروهای مسلح ما خودشان را فرزندان امیرالمومنین می دانند و ادامه دهنده منویات مقام معطم رهبری هستند.

این مسئول اذعان کرد: نیروی مسلح ما خودش را مهیا ظهور منجی بشریت کرده به حمایت از مستضعفان جهان قیام خواهند کرد.

حجت الاسلام عابدینی در خاتمه اظهار کرد: امروز می بینم که نیروهای مسلح وقتی برای فرزندان و شهرهای محاصره شده ب غذا می برند انفجار رخ می دهد و ۱۲۰ کشته و زخمی حاصل این کار تروریستی است که هیچ کس در دنیا محکوم نمی کند، فرق نیروی در راه خدا با دیگران در همین است.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها