مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
نوروزی گفت:آموزش شهروندی برای ارتقاء تبادل با محوریت مساجد، اکران فیلم های ارزشی در مساجد و نقد وبررسی آنها با حضور اصحاب رسانه و خانواده هایشان از جمله برنامه های ماست.
کد خبر: ۸۸۴۸۶۸۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
ابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: اصحاب رسانه به عنوان صاحبان قلم باید بیشترین زمان خود را برای خدمت و اطلاع رسانی بگذرانند. اصحاب رسانه بر خلاف اهمیت کارشان از کمترین امکانات رفاهی برخوردارند که امسال سعی می کنیم در این زمینه اقداماتی انجام دهیم.

وی با اشاره به مهمترین اولویت ها در برنامه های سال جدید افزود: امسال بیشتر مسجد محوری را در اولویت قرار می دهیم محور برنامه های سازمان بسیج رسانه خدماتی برای اصحاب بسیج رسانه است. 27 برنامه قرار است اجرایی شود که راه اندازی کانون های بسیج رسانه در همه شهرستان ها از جمله آنهاست.

مسئول بسیج رسانه البرز تصریح کرد: تهیه و پخش برنامه از صدا و سیما، آشنایی با رسانه های داخلی و خارجی در مساجد، آموزش شهروندی برای ارتقاء تبادل با محوریت مساجد، اکران فیلم های ارزشی در مساجد و نقد و بررسی آنها با حضور اصحاب رسانه و خانواده هایشان از جمله برنامه های ماست.

ارسال نظرات