حجت الاسلام حسام‌افروز با تأکید بر تکریم فرزندان روحانیان، گفت: تا شش سال قبل هشت هزار فرزند ممتاز روحانی داشتیم اما اکنون این آمار به ۳۴ هزار نفر رسیده است
کد خبر: ۸۸۴۸۷۵۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام علی‌اوسط حسام‌افروز، معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، ظهر امروز در همایش «هادیان نور» که با محوریت تجلیل از روحانیان و معمرین در سالن اجتماعات نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: هدف از تشکیل این جلسه دو محور اساسی است.
وی ادامه داد: محور اول تجلیل از معمرین و عزیزانی است که سالهای سال از حریم دین پاسبانی کردند و با تحمل سختی‌های فراوان چراغ راه مردم شدند و حتی گاهی هم مشکلات مالی را حل کردند.
حجت الاسلام حسام‌افروز هدف دوم از برپایی همایش هادیان نور را انتقال تجربه به نسل بعد دانست و عنوان کرد: از خانواد‌ه‌های متوفیان روحانی برای حضور دعوت شد تا بدانند که عزیزان آنها با وجود سختی تبلیغ دین چقدر متحمل زحمت و تلاش شده‌اند؛ یقینا خانواده‌های آنان نیز در ثواب روحانیان خود شریک هستند.
وی با اشاره به رویکردهای مهم مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اظهار داشت: به تدبیر ریاست مرکز بعد از خدمات پایه‌ای بیمه و حقوق حداقلی به سمت خدمات عاطفی و معنوی هم تکیه کرده است.
معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور اضافه کرد: ما در تکریم از فرزندان روحانیان در جهت ارتقای سطح علمی آنان گام‌های خوبی برداشتیم تا شش سال قبل هشت هزار فرزند ممتاز روحانی داشتیم اما اکنون این آمار به 34 هزار نفر رسیده است.
وی با تأکید بر برگزاری برنامه‌های تکریم و تجلیل از روحانیان کشور ابراز داشت: هدفمندی خدمات در راستای کسب مراتب علمی روحانیان نیز در حال پیگیری است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه بیشتر خدمت دهیم.
ارسال نظرات