خبرهای داغ:
مراسم اربعین خاکسپاری شهید گمنام دانشکده مائده گرگان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۶۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ درمراسم اربعین خاکسپاری شهید گمنام دانشکده مائده گرگان حجت الاسلام عبدالنبی داوری مسئول حوزه علمیه شهرستان بهشر اظهارکرد : علم ها باید درو شوند، اگر ریشه نداشته باشیم و علم خود را درو نکنیم با هر شکلی از زیبایی مانند سبزه سر هفت سین که عزیز نگهش می دارند و به دور آن روبان می بندند در نهایت به زباله دان ها می پیوندیم.

وی درادامه افزود :باید به صورت فردی برای زندگی خود کارنامه داشته باشیم، اینطور نباشد که اگر گوشی موبایل خود که محل ذخیره سازی ماست را کسی پیدا کرد شرمنده نباشیم.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) بهشهر متذکر شد: شهادت یک ذخیره سازی ارزشمند است، آنچه شهید ذخیره می کند هر زمان و هر جا و به دست هر کس پیدا شود ارزشمند است.

این جانباز و خانواده شهید دفاع مقدس متذکر شد: دختران دانشجو از ترس اینکه تنها شوند و یا مورد تمسخر قرار بگیرند ارزشها را رها نکنند، حضرت فاطمه زهرا(س) تنها بود حضرت زینب کبری(س) تنهایی کشید بدنش کبود شد و مرگ بچه ها را دید اما آرمان را رها نکرد.

حجت الاسلام داوری در پایان ابراز داشت: ما با اعتقادات خود به تنهایی می توانیم دنیا را به مقصد برسانیم اینها را ما نمی گوییم اتفاقا دشمنان ما اعتراف می کنند قدرت اعتقاد ما را باید در اعترافات دشمنان دید، نگاه جهان بینانه ما را دشمنان دارند تفسیر می کنند.

دراین مراسم همچنین طیبه تجری رئیس دانشکده فنی مائده گرگان گفت : ضور شهید و یادمان و گفتمان آن در این دانشکده می تواند تاثیری شگرف بر شخصیت دختران دانشکده بگذارد و باعث شود که هر یک بر دیگران تاثیر مثبت گذاشته و این فرهنگ ارزشی در کل جامعه تسری یابد.

وی خطاب به دانشجویان، آنان را دختران عزیز کشور خواند و افزود: اگر این شهدا نبودند ما هیچ نبودیم اگر جان این نامداران بی ادعا فدا نمی شد هیچ یک از شخصیت های زن این کشور نبودند و در ادامه نیز بوجود نمی آمدند و در واقع اعتلا نمی یافتند.

گفتنی است در پایان این مراسم سربند شهید گمنام مدفون در دانشکده از طرف سپاه شهرستان گرگان به دانشکده مائده تقدیم شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها