خبرهای داغ:
امام جمعه آوج اذعان کرد: برای ارزیابی عملکرد دولت نیز باید دوره کامل مسئولیت و اقدامات دولتمردان را در نظر گرفت و تنها عملکرد چند روز آخر هرگز معیار خوبی برای ارزیابی نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۹۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، پیرامون موج انتخابات و نقش مردم در آن اظهار کرد: خوشبختانه مردم کشور ما مردمان بصیر و هوشیاری هستند و هنگام ازریابی یک فرد یا گروه تمام اقداماتشان را نظر می‌گیرند.

وی تصریح کرد: برای ارزیابی عملکرد دولت نیز باید دوره کامل مسئولیت و اقدامات دولتمردان را در نظر گرفت و تنها عملکرد چند روز آخر هرگز معیار خوبی برای ارزیابی نخواهد بود.

امام جمعه آوج قضاوت را امری مهم و خطرناک عنوان کرد و گفت: برای داوری و انتخاب درست باید همه توانمندی‌ها، مدیریت‌ها و اقدامات را دید و لازم است که ضعف‌ها و قوت‌ها به طور کامل و در کنا هم دیده شوند.

هاشمی مطرح کرد: مردم برای داشتن قضاوتی صحیح از دولتمردان، باید ارزیابی کنند و ببینند که مسئولین و دولتمردان چه میزان به نیازها و مشکلات آن‌ها توجه داشته و درصدد رفع آن‌ها برآمده‌اند.

وی در ادامه منقش مردم و ملت را در سرنوشت کشور بسیار تعیین‌کننده خواند و بیان کرد: مردم نقش نقش بسیار تعیین کننده و اسلسی در سرنوشت کشورشان دارند و دولتی موفق است که مردم از آن راضی باشند.

امام جمعه آوج در خاتمه خاطرنشان کرد: در انتخابات ایران نظر نهایی را خود مردم می‌دهند و باید آگاهانه در انتخابات شرکت کنند و کسی را در راس قوه مجریه بنشانند که شایستگی لازم را داشته باشد.

1005/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها