خبرهای داغ:

هم‌اندیشی اعضای هیات نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

اعضای هیات نطارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان‌های جنوب فارس در لامرد گردهم آمدند.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۱۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
نشست هم اندیشی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان‌های جنوب فارس شامل لار، لامرد، خنج، گراش و مهر در محل سالن اجتماعات شهید جنگ آور فرمانداری لامرد برگزار شد. در این نشست رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا لامرد گفت: در اجرای قانون مسیر را همچون گذشته به خوبی طی خواهیم کرد.

حسین غلامزاده افزود: این نشست در راستای هم‌اندیشی و هم فکری بهتر و بیشتر میان اعضای هیات نظارت شهرستان‌های جنوب فارس برگزار شده است و به طور یقین با عمل به قانون از آرای مردم صیانت می‌شود تا مردم نیز از نتیجه کار و انتخاب خود راضی باشند.

در ادامه این جلسه حق دوست عضو شورای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان فارس نیز گفت: انتخابات مظهر اقتدار ملی است و آن چیزی که مردم از ما انتظار دارند این است که پاسدار و امانت دار خوبی در همه مراحل برگزاری انتخابات باشیم.

وی تصریح کرد:همه دست در دست هم آمده‌ایم تا انتخاباتی باشکوه و خوب برگزار شود و هیات اجرایی نیز تلاش‌های فراوانی انجام می‌دهند اما بخش مهم نیز در دست هیات نظارت است.
حق دوست ادامه داد:اعضای هیات نظارت به جز رضای خداوند نباید به هیچ چیز دیگری فکر کنند به جز اینکه مدیون خون شهدا هستیم و باید به گونه‌ای امانت‌دار و مردم‌دار باشیم که پس از پایان انتخابات خودمان به خودمان احسنت بگوئیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار