خبرهای داغ:
شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز آماده است امکانات این شهرداری را که در یکی از بهترین نقاط شلمچه ساخته شده در اختیار اردوی راهیان نور قرار دهد.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۳۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
علیرضا پاک‌فطرت امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: شهرداری یک هکتار زمین در بهترین نقطه شلمچه را برای ارائه خدمات به زائران اربعین تجهیز کرده و بجای تخصیص اعتبار برای ساخت مجموعه دیگر و در راستای اقتصاد مقاومتی آماده است این امکانات را در مدت 11 ماه به اردوی راهیان نور قرار دهد.

پاک‌فطرت بیان کرد: در زمینی که شهرداری شیراز در شلمچه در اختیار گرفته علاوه بر ساخت مسجد امکانات مختلف رفاهی نیز از جمله حمام و مکان‌های مختلف اقامتی ایجاده شده و شهرداری شیراز برای آن نیز  نگهبان اختصاص است.

وی با بیان اینکه فرمانداری شیراز نیز در سال گذشته با اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای ساخت اردوگاه در شلمچه مخالفت کرده است خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرایی کنیم باید از امکانات و تجهیزات موجود که برای زائران اربعین اختصاص داده شده استفاده شود.

شهردار شیراز تصریح کرد: شهرداری شیراز در بخش فرهنگی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی(ع) خدمات قابل قبولی به زائران ارائه کرد و مورد استقبال نیز قرار گرفت.

پاک‌فطرت گفت: ارائه خدمت به زائران حرم اباعبدالله‌الحسین(ع) و همچنین راهیان نور برای شهرداری شیراز یک افتخار است و این مهم با جدیت تمام دنبال می‌شود.

پیشنهاد حمایت از احداث اردوگاه اربعین در منطقه شلمچه که توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به صحن شورای اسلامی شهر شیراز ارائه شده بود با نظر اعضای شورا برای بررسی بیشتر به کمیسیون بازگشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها