خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان

رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی اردستان دانش بنیان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردستان گفت: فعالیت این دانشگاه رویکردی دانش بنیان و پژوهشی - تحقیقاتی دارد.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۳۷
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،جلیل عمادی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: با اجرای طرح های دانش بنیان اتکا ازشهریه دانشجویی کاسته شده و ارتقاء دانشگاه را بدنبال داشته است.

وی با بیان این که دانشگاه در رابطه با کشت گل های زینتی و دارویی فعالیت دارد تصریح کرد: در جهت اجرای شعار سال و تحقق اقتصاد مقاومتی این طرح علاوه بر اشتغالزایی درآمد زا نیز است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحداردستانافزود: کاشت گل های تزئینی همچون ژروا و گل های دارویی مغربی، آویشن و هوقاری در هزار و 700 متر مربع گلخانه با سیستم آبیاری تحت فشار در دست اجرا است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحداردستانگفت: بحث راه اندازی مرکز تحقیقات آب، انرژی و جذب نخبگان در این دانشگاه در دست اجرا است.

عمادی هم چنین از اجرای طرح های گردشگری و برگزاری همایش های مختلف از جمله بزرگداشت روز معلم و آمادگی برگزاری همایش شهید مدرس خبر داد.

وی افزود: مجوز تاسیس رشته کارشناسی پرستاری اخذ شده زیر ساخت های هیات علمی آن مشخص شده درصدد تاسیس دانشکده پرستاری هستیم هم چنین رشته های مدیریت بحران و مدیریت آب از مهرماه 96 در دفترچه دانشگاه وارد و ثبت نام به عمل می آید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحداردستانگفت: مجوز تاسیس مدرسه ابتدایی دخترانه سما نیز اخذ شده و با توجه به این که مدرسه ابتدایی پسرانه سما در استان رتبه نمونه را کسب کرده امیدواریم بتوانیم در جهت تاسیس دوره های متوسطه نیز مجوز اخذ کنیم.

عمادی افزود: طرح های تحقیقاتی این دانشگاه رتبه برتر استان و رتبه اول جشنواره فرهیختگان را به خود اختصاص داده و هم اکنون 11طرح تحقیقاتی برون رفت در دست اجرا از جمله طرح تصفیه فاضلاب ،تولید انرژی و کنترل سیلاب داریم.

وی رشته های دانشگاه را 24 رشته کارشناسی و کاردانی، 10 رشته کارشناسی ارشد و دو رشته دکتری معماری و زراعت اعلام و افزود: هم اکنون 865دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحداردستانعدم تکمیل باند دوم جاده اصفهاناردستانو مشکل حمل و نقل دانشجویان را از جمله چالش های این دانشگاه اعلام و خاطر نشان کرد: با تکریم دانشجو و استفاده از اساتید مجرب و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و پژوهشی و همایش های متنوع و مرتبط با آموزش و اردوهای سیاحتی زیارتی زمینه حضور دانشجویان را در دانشگاه بیشتر فراهم کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار