نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت :امنیت ایران اسلامی در سایه اقتدار دفاعی است، پیشرفت و ترقی کشور در سایه اقتدار دفاعی است.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۳۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، آیت الله سید احمد در مراسم رژه ارتش در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: 29 فروردین روز تجلیل از ایثار، فداکاری، گذشت و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: 29 فروردین روز نمایش اقتدار نیروهای مسلح و ارتش در جهت حمایت از انقلاب اسلامی ایران و نشان دادن قدرت به دشمنان این مملکت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان 29 فروردین را روز آمادگی و حضور نیروهای مسلح در جهت حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور دانست و عنوان کرد: 29 فروردین روزی است که با درایت، هوشیاری و بصیرت بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این روز به عنوان یک روز تاریخی در این سرزمین ثبت شد.

وی روز ارتش را روز اقتدار دفاعی دانست و بیان کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد مسئله اقتدار دفاعی کشور است چرا که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه‌های متعدد و فراوانی را طراحی و پیاده کرد.

آیت الله میرعمادی گفت: تجزیه ایران، ایجاد ناامنی در مناطق غرب، جنوب و شرق کشور، جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌ها و مردم انقلابی از سوی دشمن در جهت از بین بردن انقلاب اسلامی نوپا بوده است اما اقتدار دفاعی کشور سبب شد تا تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

وی تصریح کرد: اگر به گذشته برگردیم متوجه می‌شویم که پس از پیروزی انقلاب روز به روز بر قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران افزوده شد و در مقابل دشمن هر روز بر ذلت، خاری و خفتش افزوده شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان  با بیان اینکه حفظ آمادگی دفاعی و قدرت دفاعی نتیجه فراوانی داشته است، خاطر نشان کرد: امنیت ایران  اسلامی در سایه اقتدار دفاعی است، پیشرفت و ترقی کشور در سایه اقتدار دفاعی است.

وی با اشاره به اینکه حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور به خاطر اقتدار دفاعی است، اظهارداشت: حضور فعال و قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین الملل و سیاست نتیجه  اقتدار دفاعی است.

آیت الله میرعمادی خنثی شدن تمامی توطئه‌های دشمنان را نتیجه اقتدار دفاعی دانست و افزود: مقام معظم رهبری همواره در مراسم‌های نظامی تأکید دارند نیروهای مسلح با تمام توان اقتدار دفاعی خود را افزایش دهند.

وی عنوان کرد: اگر روز 29 فروردین به دستور امام خمینی (ره) ارتش با تمام توان و تجهیزات  به میدان می‌آید و رژه می‌رود برای نشان دادن اقتدار دفاعی کشور است؛ اقتدار دفاعی کشور مرهون هوشمندی نیروهای مسلح و ارتشیان فداکار است و اگر امروز امنیت در کشور حاکم است و توطئه‌های دشمن از تحریم و تهدید نظامی کار ساز نیست به دلیل اقتدار دفاعی این مملکت است.

 نماینده ولی فقیه در استان لرستان خنثی شدن هر نوع تهدید دشمن را در اقتدار دفاعی دانست و بیان کرد: امروز می‌بینید که قدرت بازدارندگی و دفاعی ایران قابل مقایسه با هیچ دوره‌ای از تاریخ نیست و وجود نیروهای مومن، انقلابی، جوانان متعهد و افسران شجاع نشان از اقتدار دفاعی این کشور است.  

وی گفت: تجهیزات و امکانات نظامی پیشرفته‌ای که امروز در اختیار ارتش، سپاه و نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران است بیانگر قدرت دفاعی قوی در ایران اسلامی است.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: لازم است که بدانیم که نیروهای مسلح ما اعم از ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای انتظامی، عشایر و همه امروز در خدمت اسلام، انقلاب اسلامی و در خدمت مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد: ارتش ایران امروز یک ارتش آزموده و امتحان پس داده این کشور است، امروز ارتش تجربه ارزشمند هشت سال دفاع مقدس را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه امروز ارتش و نیروهای مسلح ما از پشتوانه عمیق معرفتی و بصیرتی برخوردار هستند، اظهارداشت: خدا را شاکریم که امروز در این مملکت یک رهبر هوشیار، بیدار، با بصیرت، دشمن شناس، با تقوا، با صلابت و با قاطعیت کشور و ملت را راهنمایی و هدایت م‌کند و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری ایران اسلامی سربلند و پیروز است.

وی افزود: امروز مردم با بصیرت و آگاهی در تمام صحنه‌ها حاضر هستند؛ یکی از صحنه‌های  بسیار مهم و سرنوشت ساز مسئله انتخابات است که امسال در 29 اردیبهشت دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در این مملکت اتفاق می‌افتد.

آیت الله میرعمادی عنوان کرد: به طور یقین یکی از عوامل مهم اقتدار دفاعی ایران حضور مردم در صحنه انتخابات است بار دیگر مردم با آمدن به پای صندوق‌های رأی باشکوه و با عظمت قدرت خودشان را به رخ دنیا خواهند کشید، بار دیگر در یک آزمون و امتحان بزرگ سربلند بیرون می‌آیند چرا که مردم ما به خوبی آگاه هستند که باید خودشان سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی بیان کرد: امروز افتخار ارتش این است که مکتبی، مردمی و ولایی است با روحیه انقلابی و جهادی در مأموریت‌های خود سربلند بیرون می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امرور ما در کشور نیازمند به نیروهای مسلح انقلابی هستیم که با روحیه جهادی و ایثار و مقاومت همچون دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کند.

وی اظهارداشت: امروز ما نیازمند رئیس جمهور انقلابی و مدیران انقلابی هستیم که در جهت تولید و اشتغال، رفع بیکاری و شکوفایی اقتصاد قدم بردارند.

آیت الله میرعمادی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به مرحله‌ای رسیده که در دنیا به عنوان یک کشور قدرتمند و با امنیت کامل مطرح است و این کشور قدرتمند در عرصه، سیاست، فرهنگ، اجتماع و مدیریت و اقتصاد باید پیشرفت و ترقی داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات