فرمانده قرارگاه لشکر عملیاتی 28 پیاده کردستان گفت: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران به همراه سایر نیروهای مسلح با روحیه شهادت طلبی آمادگی مقابله با تهدیدات نوظهور و دفاع از مرزهای کشور را دارد.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۶۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیر سرتیپ ابوالفضل برگزاری امروز در سخنرانی مراسم  رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر کردستان در سنندج اظهار کرد: 29 فروردین نماد حماسه آفرینی‌های ارتش قهرمان  و نمایش تدبیر و دوراندیشی یک مرد الهی  است.

فرمانده لشگر عملیاتی 28 پیاده کردستان گفت: روز ارتش، روز شادی بندگان خدا و یاس ظالمان و ستمکاران است.

امیر برزگری عنوان کرد: رژه ارتش جمهوری اسلامی امروز در شرایطی در کشور برگزار می‌شود که نظام در آستانه سرنوشت سازترین پیچ تاریخی خود قرار گرفته است.


وی ذکر کرد:جهان سلطه به فضل الهی در خلق گروه‌هک‌های تکفیری و جنگ‌های نیابتی ناامید شده است  و در روز انتخابات نیز عظمت ایران را دوباره درک خواهد کرد و ناامید می شود.


وی خاطر نشان کرد: همه ناپاکان و بدخواهان نظام بدانند که ارتش همگام با سایر نیروهای مسلح با صلابت آهنین، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار و با بهره‌گیری از سلاح‌های پیشرفته و بومی آماده مقابله با تهدیدات نوظهور در منطقه بوده و با تمام توان از امنیت و منافع کشور محافظت خواهد کرد.



 

ارسال نظرات