معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

تولید 42 میلیون قطعه جوجه طی یک‌روزه در استان

در سه کارخانه جوجه کشی صنعتی استان نیز در مجموع به تعداد 42 میلیون و 29 هزار و 929 قطعه جوجه یک‌روزه درجه یک تولید می شود.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۷۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: طی سال گذشته میزان جوجه ریزی در 209 واحد پرورش مرغ گوشتی استان در مجموع به 17 میلیون قطعه رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد 3/65 درصدی برخوردار بوده است.

رحمان رستمخانی افزود: با این میزان جوجه ریزی حدود 32 هزار تن گوشت سفید مرغی تولید شده که علاوه بر تأمین گوشت مرغ مورد نیاز استان بخشی نیز به استان‌های همجوار ارسال شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: سال گذشته همچنین از مجموع 15 فارم پرورش مرغ مادر گوشتی حدود 50 میلیون و 500 هزار عدد تخم مرغ نطفه دار در استان زنجان تولید شد که از این تعداد بخشی در کارخانجات جوجه کشی استان و بخشی هم در سایر استان ها جوجه کشی شده است.

رستمخانی خاطرنشان کرد: در سه کارخانه جوجه کشی صنعتی استان نیز در مجموع به تعداد 42 میلیون و 29 هزار و 929 قطعه جوجه یک‌روزه درجه یک تولید و به واحدهای مرغداری گوشتی داخل و خارج از استان ارسال شده است.

ارسال نظرات