خبرهای داغ:
بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با ۲۹ فروردین در میدانی به همین نام در کلانشهر اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۷۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این مراسم صبح امروز، با حضور مسئولان کشوری و لشکری مستقر در استان برگزار شد و صلابت و اقتدار ارتش و دیگر نیروهای مسلح و همیشه آماده کشورمان را به رخ جهانیان کشید.
رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان اصفهان و همچنین چتربازی و عملیات سقوط آزاد ارتیشان تیپ 55 هوابرد ارتش جمهوری اسلامی از استان فارس از جمله برنامه های بزرگداشت این روز در اصفهان بود.
29 فروردین سال 1367 نیروهای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس نیروهای پدافند سکوهای نفتی نصر و سلمان را تهدید به ترک سکوها کردند اما این نیروها با ایستادگی در مقابل متجاوزان، قهرمانانه به شهادت رسیدند.
29 فروردین ماه روز تجلیل و تکریم دلاورمردی ها و رشادتهای پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سایه حمایت های بی دریغ حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و پشتیبانی های ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور اعلام کردند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه انجام این وظیفه مقدس بیش از 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز و آزاده تقدیم کرد و نقش موثری را در کسب پیروزی های ملت ایران و همچنین شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.
امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از هر زمان دیگری این افتخار را دارد که قوی تر و هوشمندتر از هر زمانی در راستای حفظ استقلال و مرزهای میهن اسلامی اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها