خبرهای داغ:
دبیر ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت این روز در سوم خرداد ۱۳۹۶ با شعار حماسی «من انقلابی‌ام» خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۷۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جلسه‌ای با حضور مسئولین کمیته‌های ده‌گانه‌ی ستاد بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و سایر نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط برای گرامیداشت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان به‌منظور تبیین و پیشنهاد برنامه‌ها در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

دبیر ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت این روز، سوم خرداد 1396 هم‌زمان در سراسر کشور با شعار حماسی «من انقلابی‌ام» طرح‌ریزی و اجرا می‌گردد.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان بابیان اینکه بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس از تحریف و فراموش‌شدن آن جلوگیری خواهد کرد، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرده بر ادای دین نسبت به آن حساسیت داشتند؛  بر ما تکلیف است که در حد شایسته از این گنجینه تمام‌نشدنی، الگوهای عالی را برای نسل امروز معرفی کرده و در نشر فرهنگ بی‌بدیل آن تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به لزوم توجه ویژه به استفاده بهینه از فضای مجازی، روی‌آوری به برنامه‌های فرهنگی، ایجاد بسترهای مناسب برای حضور محوری و گسترده مردم در اجرای برنامه‌ها، گفت: این عوامل در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت بسیار مؤثر است.

ازجمله مصوبات این جلسه که می‌توان به آن اشاره کرد:

– با مشارکت دستگاه‌های نظامی و دولتی و نهادهای مردمی وجهت پیش‌بینی و انجام برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی، کمیته‌های ایثار و شهادت، زنان و دفاع مقدس، فرهنگی، بسیج و اقشار، اطلاع‌رسانی، تبلیغات و مراسم، نظارت و ارزیابی، پشتیبانی و شهرستان‌ها و امنیت همانند سال‌های اخیر در بزرگداشت سوم خرداد، با مسئولیت دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل شد.

-ویژه‌برنامه "بانگ مقاومت و پیروزی” در ساعت 11 صبح روز سوم خرداد، هم‌زمان با اعلام آزادسازی شهر خرمشهر (در مدارس، مساجد، قطارها، صداوسیما و…) پخش می‌گردد.

– یادواره فصلی (فصل بهار) با موضوع بزرگداشت فرماندهان و شهدای عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس برگزار می‌گردد.

-مقرر شد از طرف کمیته امور شهرستان‌ها و پشتیبانی (معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری)، موارد مصوب این جلسه به همراه دستورالعمل بزرگداشت سی و پنجمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را جهت تشکیل ستاد مشابه در شهرستان‌ها، به فرمانداران در سطح استان ابلاغ شود.

– ویژه‌برنامه «میثاق با شهیدان (عطرافشانی گلزار شهدا)» با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در روز پنجشنبه 4 خردادماه هم‌زمان با سراسر کشور در گلزارهای شهدای استان برگزار گردد.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گزارشی از عملکرد این ستاد در سال گذشته ارائه داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها