بوشهر-مدير آموزش و پرورش ديّر گفت: مسئولين براي تلاش بيشتر در راه خدمتگزاري براي مردم، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند و حضور در کنار خانواده های معظم شهداء یک توفیق بزرگ برای مسئولین است.
کد خبر: ۸۸۴۸۸۷۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، احمد عبدالله زاده در بازدید از در ديدار با خانواده شهيد امرالله تنگستاني اظهار داشت: مسئولين براي تلاش بيشتر در راه خدمتگزاري براي مردم، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستند و حضور در کنار خانواده های معظم شهداء یک توفیق بزرگ برای مسئولین است.

عبدالله زاده با اشاره به اينكه هر موفقيتي كه دولت و نظام دارد مرهون فداكاري شهداست گفت: مردم كشورمان قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
وی افزود: اتحاديه انجمنهاي اسلامي از پايگاههاي بسيار مهم در مدارس بشمار مي رود كه نقش متربيتي و ديني دانش آموزان و تربيت اسلامي آنان را بر عهده دارد.
مدیر آموزش و پرورش دیرگفت: ما مسئولين براي تلاش بيشتر در راه خدمتگزاري براي مردم، نيازمند دعاي خانواده شهدا هستیم و حضور در کنار خانواده های معظم شهداء یک توفیق بزرگ برای مسئولین است.

امام جمعه آبدان در ادامه گفت: خانواده های شهدا به ویژه مادران گرانقدر شهیدان چشم و چراغ هدایت ملت هستند.
حجت الاسلام حميدي نژاد افزود: خدمت به خانواده های معظم شهدا وظیفه شرعی، دینی و انسانی همه ما و یکی از اصلی ترین وظایف مسئولین است.
مسئول اتحاديه انجمنهاي اسلامي استان بوشهر نيز در اين ديدار گفت: در طرح « مادران آسماني » دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی استان به دیدار مادران شهدا رفته تا علاوه بر تکریم آنان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
عبدالرحيم افزوغ با اشاره به اينكه يكي از شاخصهاي مهم در اتحاديه انسجام بخش فعاليتهاي پرورشي است افزود: نماز جمعه بزرگترین و مهمترین قرارگاه فرهنگی و دینی در کشور است كه در راس آن ائمه جمعه هستند و ضروري است دانش آموزان ارتباط خود را با اين قرارگاه ارتقاء دهند.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
پر بیننده ها