خبرهای داغ:
فرماندار مراغه:

ایران از قدرت دفاعی مقتدری در عرصه جهانی برخوردار است

فرماندار مراغه در آیین رژه یگان های نیروهای مسلح این شهرستان با اشاره به توان بازدارنده جمهوری اسلامی در برابر تهیدیدهای خارجی گفت: هم اکنون نظام اسلامی از توان دیپلماسی فعال و قدرت دفاعی مقتدری در عرصه جهانی برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۲۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی افزود: این اقتدار و قدرت با تکیه بر منویات رهبری و خودکفایی در صنایع دفاعی و نیز دستگاه دیپلماسی فعال و آشنا به حقوق بین الملل در دفاع از حقانیت نظام اسلامی محقق شده است.

وی ادامه داد: امروز فرمانده کل نیروهای مسلح و رهبر معظم انقلاب در راس قوا و نظام اسلامی با رصد کردن تمامی مسائل و تحولات، زمینه ساز اقتدار ایران اسلامی در برابر قدرت ها جهان شده است.

محمدی اضافه کرد: برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی باید گوش به فرمان رهبری در مسیر خودسازی و خودکفایی حرکت کرده و از ارزش های اسلامی و ملی دفاع کنیم.

وی افزود: نیروهای مسلح کشورمان نیز با تجهیز به تجهیزات روز و تکیه بر توان داخلی و خودکفایی در صنایع دفاعی آماده دفاع از کیان اسلامی در برابر تهدیدهاست.

محمدی با اشاره به جایگاه معنوی شهدا در بین امت اسلامی ادامه داد: با زنده نگه داشتن یاد شهدا و ادامه راه آنان، از ارزش های اسلامی دفاع کنند.

وی با تاکید بر لزوم حضور پرشور در انتخابات اضافه کرد: باید در این عرصه حساس کسانی انتخاب شوند که می توانند در سرنوشت و آینده کشورمان نقش موثری ایفا کنند.

ارشد نظامی منطقه و فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز در این آیین گفت: با تدابیر امام و رهبری و با الهام گرفتن از فرهنگ عاشورایی هم اکنون زیرساخت های مستحکمی برای دفاع از کشورمان توسط نیروهای مسلح و ارتش قهرمان ایران اسلامی فراهم شده است.

احمد ولی نژاد افزود: نیروهای مسلح کشورمان با تکیه بر قدرت لایزال الهی و با تدابیر و منویات رهبر انقلاب تا آخرین نفس و با قدرت تمام در صیانت از اهداف و ارزش های نظام اسلامی از پای نخواهد ایستاد.

ولی نژاد ادامه داد: نیروهای دفاعی و نظامی ایران اسلامی در سایه ظرفیت های ارزشمند داخلی و توانمندی های دفاعی و خودکفایی در این عرصه ها توانسته با وجود تحریم ها و تهدیدهای خارجی بر مشکلات فائق آمده و قاتداری روزافزون کسب کند.

وی اضافه کرد: امینت و اقتدار ملی ایران اسلامی همواره در گرو همدلی مردم و مسئولان در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نیز آمادگی های دفاعی با روحیه جهادی و قانون گرایی بوده و این امر مورد تاکید رهبر انقلاب و مسئولان نظام اسلامی است.

در این آیین یگان های مختلف از نیروهای مسلح مستقر در مراغه به مناسبت 29 فروردین و روز ارتش آمادگی های دفاعی و رزمی خود را در رژه ای پرصلابت به معرض نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها