خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اهر با بیان اینکه برای کسب موفقیت در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی نیازمند تلاش مضاعف هستیم، گفت: اگر نتوانیم کشور را در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی به استقلال برسانیم استقلال سیاسی کشورمان به علت وابستگی به دشمن نیز اثری نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۲۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی در جمع رؤسای ادارات و نهادهای فرهنگی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی اهر دوم اردیبهشت سالروز تولد آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین آقا نجفی اهری به‌عنوان روز شهرستان اهر نام‌گذاری شده و ما نیز این روز را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر جزو شهرستان‌هایی است که تاریخ و تمدن چندین هزارساله‌ای دارد، افزود: تلاش می‌کنیم اهر را به دیگر نقاط کشور و حتی جهان بشناسانیم.

ایمانی ادامه داد: شجاعت و غیرت انقلابی مردم اهر و منطقه ارسباران مثال‌زدنی است و با استناد فرمایشات مقام معظم رهبری و ذخایر منابع طبیعی، موقعیت جغرافیایی و معدنی اهر را به محل ترانزیتی و تردد گردشگران تبدیل کرده، با استفاده از این ظرفیت‌های گردشگر پذیری می‌توان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال قدم برداشت ک البته این اقدام نیازمند تلاش مسئولین و مردم است.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای مقابله با آمریکا و استکبارستیزی خدمت صادقانه به مردم است، گفت: اگر بتوانیم برای مردم خدمت صادقانه انجام داده و مردم را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی خوش‌بین کنیم بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی و رأس آن آمریکاست، مقابله با دشمنان داخلی و خارجی توأم با روحیه جهادی و انقلابی و روحیه و معرفت بسیجی و انقلابی باشد حتماً مؤثر و موقف خواهیم شد.

فرمانده سپاه اهر تاکید کرد: همه برنامه‌های فرهنگی باید از فرهنگ ایرانی اسلامی الگوبرداری شده باشد و در این خصوص ما تلاش کرده‌ایم تا وحدت بین دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی به فرموده مقام معظم رهبری حفظ شود.

ایمانی هدف از تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را کاستن از مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم و به‌ویژه جوانان بیان کرد، ادامه داد: دشمنان نظام قصد دارد تا از طریق مسائل اقتصادی مردم را تحت‌فشار قرار دهد تا ملت از نظام ناامید شوند پس بنابراین برای کسب موفقیت و پیروزی در جنگ اقتصادی تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

فرمانده سپاه اهر با تأکید بر اینکه سپاه این شهرستان در رابطه با جهاد سازندگی با 18 سازمان و نهاد همکاری می‌کند، گفت: بسیج و سپاه در بحث محرومیت‌زدایی تلاش وافری دارد و همچنین هدف اصلی جهاد سازندگی توسعه مناطق محروم و بهبود وضعیت زندگی مردم است.

وی روز شهرستان اهر را متعلق به‌ همه مردم این شهرستان دانست، بیان داشت: در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش روز شهرستان اهر هم‌زمان با سالروز تولد آیت‌الله‌العظمی شیخ حسین آقا نجفی اهری یک اقدامی پسندیده بوده و امیدواریم تا دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی شهرستان اهر همکاری مستمری داشته باشند.

 

ایمانی با اشاره به اینکه سال گذشته سپاه ناحیه اهر نسبت به برگزاری نخستین جشنواره شعر ارسباران اقدام کرده بود که خوشبختانه با استقبال بی‌نظیر روبرو شدیم و به این جشنواره بیش از 250 اثر ارسال‌شده بود، گفت: امسال نیز در نظر داریم تا جشنواره شعر ارسباران را به‌صورت استانی برگزار کنیم.

فرمانده سپاه اهر بابیان اینکه سلسله برنامه‌های فرهنگی و هنری مشکات با هدف برگزاری در مناطق حاشیه‌ای شهر اهر و گردشگری برگزار می‌شود، بیان کرد: با توجه به حضور گردشگران در مناطق گردشگری اهر سعی داریم تا امسال مناطق حاشیه‌ای شهر و مناطق گردشگری را محور برگزاری این برنامه فرهنگی و هنری قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها