خبرهای داغ:
استاندار گلستان؛

امروز ارتش ما ارتش الهی است

استاندار گلستان گفت: امروز ارتش ما ارتش الهی است و از دل او انسان‎های آهنین بوجود آمده است.
کد خبر: ۸۸۴۸۹۷۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو صبح امروز در مراسم روز ارتش در گرگان اظهار کرد: نامگذاری هر روز باید بهانه‎ای برای درک ارزش آن روز باشد.

وی گفت: باید خواستگاه بنیانگذاری این روز را بدانیم و امام درکی از ارتش داشت و آنچنانکه برخی که مدعی انقلابی بودن داشتند این درک را نداشتند.

استاندار گلستان گفت: آن روزها رژیم شاه سرمایه‎گذاری کرد که ارتش را در دست خودش داشته باشد اما دید که چگونه ارتش در انقلاب روح ارزشی خود را نشان داد و راه حق را پیش گرفت.

صادقلو بیان کرد: آن روزها افسرهای ارتش به سوی انقلاب بودند و زمانی که شاه فرار کرد، نگاه ارتش به امام بود.

وی افزود: امام با روح بلندش فرماندهی سایه ارتش را داشت و دیدید که با فرمان امام، مردم به ارتشی‎ها گل دادند و ارتشی‎ها نیز گل‎ها را پرپر نکردند و به سوی مردم آمده و جزئی از مردم شدند و ارتش به سوی مردم بازگشت.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: قانون اساسی ما یکی از ارکان نیروی مسلح را ارتش دیده و ارتش به پاسدار انقلاب اسلامی تبدیل شده و ارتش تامین کننده امنیت کشور است.

صادقلو گفت: امروز ارتش ما ارتش الهی است و از دل او انسان‎های آهنین بوجود آمده و این نیروهای آهنین، ارتش ایران را یکی از نیروهای مسلح جهانی مطرح می‎کند.

وی اضافه کرد: ارتش ایران یک رتبه الهی پیدا کرده و ما به روز ارتش افتخار می‎کنیم که بعد از امام راحل در سایه مقام معظم رهبری این روز را ارج می‎نهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها