رئیس حوزه هنری لرستان؛

نمایش «عاشقانه های دو هم خطی» در لرستان اکران شد

رئیس حوزه هنری لرستان گفت: نمایش «عاشقانه های دو هم خطی» با موضوع دفاع مقدس اولین اجرای صحنه ای واحد نمایش حوزه هنری لرستان طی سال ۹۶ در خرم آباد به روی صحنه رفت .
کد خبر: ۸۸۴۸۹۸۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،محمد امیدی پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایش «عاشقانه های دو هم خطی» با موضوع دفاع مقدس اولین اجرای صحنه ای واحد نمایش حوزه هنری لرستان طی سال ۹۶ در خرم آباد به روی صحنه رفت .

وی با بیان اینکه این نمایش ماجرای مقاومت دو هم خطی را برای از دست ندادن یکی از خطوط مقدم جبهه روایت می کند، افزود: نمایش عاشقانه های دو هم خطی به کارگردانی پژمان باقری به مدت سه روز از ۲۶ تا ۲۸ فروردین۹۶ در تالار ماه حوزه هنری لرستان میزبان مخاطبان تئاتر دفاع مقدس بود.

رئیس حوزه هنری لرستان در رابطه با نقش اجراهای عمومی در توسعه فرهنگ نمایش در استان گفت: باید تلاش کنیم در طول سال تولیدات انجام شده در حوزه تئاتر در قالب اجراهای عمومی عرضه شوند چرا که این امر علاوه بر ارتقای سطح کیفی نمایش های تولیدی نقش مهمی در شکل گیری سلیقه مخاطبان به لحاظ موضوعی خواهد داشت که از جمله اهداف مهم حوزه هنری درعرصه نمایش محسوب می شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات
آخرین اخبار