خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری ۱۰۰۰ کلاس آموزشی اشتغالزایی در نهاوند

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی گفت : بیش از یک هزار کلاس آموزشی برای اشتغالزایی با همکاری اداره فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۰۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، میثم رحیمی در همایش اقتصاد مقاومتی در نهاوند ضمن ارائه گزارش عملکرد بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: در سال گذشته که مزین به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بود از طرف سپاه استان اعتباراتی در عرصه‌های مختلف اعم از پرورش قارچ، صنایع دستی ، پرورش ماکیان، بوقلمون و سایر صنایع تبدیلی به بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند واگذار شد .

وی افزود: افتخار داریم که با همکاری همه کسانی که در این جمع حضور دارند چه در سال های گذشته و چه در سال ۹۵، سپاه و بسیج سازندگی شهرستان نهاوند پرچم‌دار اقتصاد مقاومتی به نسبت شهرستان های دیگر استان و در سطح ادارات نهاوند است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند گفت : در مجموع از اعتبارات دریافتی به ۸۲ نفر وام پرداخت کردیم و برای ۲۹۰ نفر در سال ۹۵ به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد اشتغال شد .

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین در سال گذشته، سه مورد نمایشگاه اقتصاد مقاومتی برگزار کردیم که در این نمایشگاه ها محصولات تولیدی همکاران ما در این حوزه ارائه شد و محصولات را به فروش رساندیم و استقبال خوبی از این نمایشگاه‌ها شد .

رحیمی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی گفت : بیش از یک هزار کلاس آموزشی برای اشتغالزایی با همکاری اداره فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی یادآور شد: برگزاری بیش از ۸ جلسه کارگروه اقتصاو مقاومتی با موضوع ایجاد بازارچه دائمی داشتیم که این طرح به مجمع بسیج شهرستان تحویل داده شد و در آنجا رأی اکثریت را گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه قرار است تا پایان سال ۹۶ سال «تولید و اشتغال» یک بازارچه دائمی عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان راه‌اندازی کنیم ، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد اعتبارات سال گذشته پرداخت و جذب شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار