خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول؛چرا کسانی که مدعی راه امام و اندیشه امام (ره) هستند خود را آقای مردم می دانند.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۱۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ پاسدار دکترحسین کریمی اول جانسین فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم نشست بصیرتی روستای مرزنکلاته برگزار شد اظهار کرد :کسانی که مدعی راه و اندیشه حضرت امام (ره) هستند خودشان را آقای مردم می دانند بلکه به دروغ میگویند که پیرو راه امام هستند.

وی درادامه افزود : انقلاب کردیم که ارزشهای اسلامی در جامعه حاکم شود و مردم باید در انتخابات پیش رو دقت کنند که به چه کسانی رای خواهند داد.

کریمی اول همچنین با بیان اینکه 2 جبهه در پیش رو انتخابات در مقابل مردم قرار دارد گفت : یک جبهه افرادی هستند که انقلاب اسلامی و آرمانهای آن را قبول دارند و نگاهشان به باورهای درونی کشور است و جبهه دیگر کسانی هستند که نگاهشان به غرب است.

جانشین سپاه نینوا خاطر نشان کرد : دشمن بدنبال قطب سازی و اختلاف و جبهه بندی در انتخابات است و می خواهد از مسیر کسانی که در زمین او بازی میکنند به اهداف خودش برسد.

وی در ادامه متذکر شد : باید ببینیم که کدام جریان در مسیرناب اسلام است و پای آرمانها مانده است و اگر محاسبه و تحلیل اشتباه داشته باشیم در مسیری حرکت کرده ایم که خواسته دشمن است.

کریمی اول با بیان اینکه هر جایی که انقلاب اسلامی مورد تهدید قرار بگیرد سپاه وبسیج حاشر هستند پاسخگو باشند گفت : سپاه وبسیج پاسدار انقلاب هستند و هرجایی که نیاز باشد چه سیل و یا زلزله و یا بحرانهای دیگر حضور خواهد داشت حتی در تببین مسائل سیاسی نقش ایفا میکند.

جانشین سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سناریوی دشمنان نظام بویژه امریکا اذعان کرد: دشمن با سناریوی نگه داشتن تحریم ها بدنبال این است تا دولتی در راس حکومت قرار بگیرد که درخط مذاکرات بتواند برجام های 2 و 3 و 4 و همچنین حقوق بشر و مسائلی از این دست را به او تحمیل کند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه داریم کسانی که نگاه غرب دارند را معرفی کنیم زیرا امروز بهترین ثروت این مملکت که جوانان برومند هستند با بی تدبیری تحصیل کرده هایشان بیکار هستند و دستهای نفوذی در کشور بدنبال این هستند که نظام را ناکارآمد نشان دهند.

کریمی اول همچنین با بیان اینکه کسانی که دراین نظام خدمتی کرده اند ولی امروز گوش به فرمان رهبری نیستند گفت : در انتخابات 88 سران فتنه که زمانی عهده دار مسئولیت هایی بودند به قانون تمکین نکردند و بدنبال این بودند که به خواسته خود در کف خیابان برسند.

جانشین سپاه نینوا با بیان اینکه امروز مدافعین حرم نگاهشان به گروه و جناح نیست بلکه از کیان نظام و انقلاب اسلامی در حال دفاع هستند به کسانی که مدعی راه امام و انقلاب هستند توصیه کرد : کسانی که ادعای راه امام و انقلاب را دارند منیت ها را کنار بگذارند زیرا ممکن است برگه رأیی به صندوق بیفتد که دل رهبری را بدرد بیاورد.

وی در پایان اظهار داشت :مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوقهای رأی پشتیبان جبهه مقاومت و مدافعین حرم باشند و با انتخاب درست خود پاسخ بسیار دقیق وسنگینی را به طراحی های صهیونیستی بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها