در آستانه سالروز تشکیل سپاه پاسداران؛

تکریم خانواده معظم شهداء و ایثارگران در سپاه ناحیه تربت حیدریه

در آستانه سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران، تفقد و دلجویی از خانواده معظم شهداء و ایثارگران،جانبازان و آزاده های سرافراز توسط حوزه های مقاومت بسیج تربت حیدریه به همراه کارکنان ستاد ناحیه صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۲۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت مدیریت ایثارگران سپاه ناحیه؛ کلیه کارکنان در قالب اکیپ هایی مشخص شده به همراه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج از خانواده معظم شهداء و ایثارگران،جانبازان و آزاده های سرافراز در آستانه تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تفقد و دلجویی به عمل می آوردند.
 
همچنین در این آیین نیز شورای حوزه های مقاومت بسیج ، فرماندهان پایگاه ها و همچنین شورای اسلامی روستا و محله ها حضور دارند.
 
مسئول ایثارگران سپاه ناحیه در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تکریم و تعظیم خانواده معظم شهداء و ایثارگران،جانبازان و آزاده های سرافراز در آستانه سالروز تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین ماموریت و مسئولیت ما در قبال این عزیزان می باشد و باید با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران و ایثارگران و جانبازان و آزاده‌های سرافراز ادامه دهنده را این عزیزان شهید و یادگاران دفاع مقدس و انقلاب باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار