مرحله سوم اردوهای عملی میدان تیر دانش آموزان مدارس ناحیه 1 بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه میثم در پادگان قدس برزش آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۲۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اهداف برگزاری این اردو اظهار کرد: نهادینه سازی تفکر دفاع و بالا بردن توان آمادگی دفاعی دانش آموزان و تقویت روحیه معنوی و حماسی آنان از اهداف اردوی عملی آمادگی دفاعی است.

سرهنگ دوم پاسدار مدرسی افزود: افزایش مهارت های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، عمق بخشی داخلی و مقابله با جنگ نرم دشمن از دیگر اهداف برگزاری این اردوها در مدارس می باشد.

 وی تصریح کرد: این اردوی میدان تیر با حضور بیش از 2500 نفر از دانش آموزان بسیجی پسر، به مدت چهار روز در پادگان قدس بسیج برزش آباد مشهد برگزار  شد و دانش آموزان با شرکت و گذراندن آزمون های میدان تیر 8 نمره عملی درس آمادگی دفاعی خود را کسب نمودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم از برگزاری کلاس های معرفتی و بصیرتی در اردو خبر داد و افزود: طبق هماهنگی صورت گرفته با دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میثم، جهت بالا بردن سطح اعتقادی دانش آموزان شرکت کننده یک کلاس عقیدتی و بصیرتی جهت بالا بردن سطح اعتقادی دانش آموزان شرکت کننده در این برنامه برگزار گردید.
 
وی ابراز داشت: آشنایی با جنگ نرم، مهارت های فردی و گروهی(ایست و بازرسی)، اسلحه شناسی، اصول تیراندازی و اجرای میدان تیر و تیراندازی از دیگر دروس و برنامه های این دوره عملی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها