آغاز تولید فیلم فصل شکار در یاسوج

با حضور مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد تله فیلم ۹۰دقیقه ای فصل شکار با حضور بازیگران مطرح کشور در منطقه تنگ سرخ یاسوج کلید خورد.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۳۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
تله فیلم۹۰ دقیقه ای فصل شکار با بازی محمود پاک نیت، زهرا سعیدی ، حبیب الله دهقانپور، کیانی و با کارگردانی افشاریان محصولی از شبکه استانی دنا است که در آن به مسئله مهم طبیعت و فرهنگ قدیم شکار در استان پرداخته شده است.
در این فیلم ۹۰ دقیقه ای که محصولی از شبکه استانی صدا و سیمای کشور است ۳۰ بازیگر بومی نیز ایفای نقش خواهند کرد.
این فیلم داستان پیرمرد شکارچی کهنه کاری به نام یار احمد با بازی محمود پاک نیت است که می خواهد فرهنگ شکار را به فرزند خود یاد دهد اما در این راه با مخالفت های پسرش و یکی از ماموران محیط بانی به نام کیان مهر با بازی حبیت الله دهقانپور مواجه می شود.
مدیر کل صداوسیمای مرکز استان در آیین آغاز به کار این فیلم با بیان اینکه این فیلم با هدف توجه مردم به حفظ محیط زیست واشتغال زایی جوانان استان از این ظرفیت خدادای کلید خورد ه است گفت: فیلم فصل شکار باحضور 32نفر از هنرمندان ملی و استانی در 15 لوکیشن ضبط وکار فیلم برداری آن 14روز انجام می شود.
دکتر افشارنیا با اشاره به اینکه تلاش می شود این فیلم تا پایان خرداد آماده و در تابستان پخش شودافزود: قرار است این فیلم در جشنواره ی تولیدات مراکز استانها که در شهریور سالجاری در کردستان برگزار می شود شرکت داده شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار