خبرهای داغ:
رئيس شوراي سياست گذاري حوزه‌هاي علميه خواهران گفت: حوزه علميه خواهران بايد ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي خود را به جامعه نشان دهد تا افراد از نتايج آن بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۵۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
ارائه ظرفيت‌هاي حوزه‌ علميه خواهران به جامعه/راهنمايي مردم به انتخاب فرد اصلح در انتخابات
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله مرتضی مقتدایی ظهر امروز در سیزدهمین اجلاس سراسری مدیران و مؤسسان حوزه‌های علمیه خواهران که با موضوع بررسی نقش حوزه‌های علمیه خواهران در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت علم و دانش اظهار کرد: این امور کار نیکو و پسندیده محسوب می‌شود با این نگاه نیز باید ارائه خدمت صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خواهران طلبه به پاسخگویی به سؤالات می‌پردازند و راهنمایی افراد جامعه را در دستور کار دارند. شایسته است مدیران به ارائه و معرفی اقدامات جدید خود بپردازند تا افراد مختلف از آنها استفاده کنند و زمینه پیشرفت برای آنها نیز فراهم شود.

رئیس شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه علمیه خواهران گفت: این فعالیت‌ها باید بیان شود تا دیگران بتوانند از آن بهره‌برداری داشته باشند راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی از جمله اقدامات محسوب می‌شود که برای شکوفایی آن باید مسؤولان همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را به جامعه نشان دهد تا افراد از نتایج آن بهره‌مند شوند.

آیت‌الله مقتدایی با بیان اینکه مردم باید حضور پر رنگ در انتخابات داشته باشند گفت: باید در نظر داشت این حضور در عظمت کشور  تأثیرگذار است علاوه بر هدایت و تشویق مردم به حضور در انتخابات باید آنها را در انتخاب فرد اصلح یاری کرد.

 وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت:‌ لازم است در اقدامات خود به این شعار توجه داشته باشیم در این شعار مسئله تولید مطرح شده که از جمله مشکلات است بنابراین می‌توان با تبلیغ استفاده از محصولات داخل این مشکل را کاهش داد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران  یادآور شد: هر یک از افراد جامعه باید خود را در این زمینه سهیم بدانند و با مصرف تولیدات داخلی در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها