جانشین فرمانده سپاه غدیر تبریز در دیداری که با تعدادی از کارکنان این ناحیه با خانواده شهید علی خداشناس داشتند، گفت: شهدا در لبیک گویی به ولایت شهید شدند.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۶۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حبیب دباغی افزود: می توان شهدای انقلاب اسلامی را با شهدای صدر اسلام مقایسه کرد چراکه بی شک جوانان و شهدای غیور ما راه شهدای صدر اسلام را در پیش گرفتند.

وی اضافه کرد: شهدا با وجود نبود امکانات لازم از همه وجود خود برای دین و میهن خود گذشتند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشورمان به دست دشمنان بیفتد.

دباغی وجود پدران و مادران شهدا را نعمت بزرگی دانست و اظهار داشت: بر همه وظیفه است قدر این نعمات الهی را بیش از آنکه از دستمان برودبدانیم و دستبوس همه پدران و مادران شهید باشیم .

جانشین فرمانده سپاه غدیر با اشاره به روز ارتش اسلامی ایران نیز بیان کرد: به برکت ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایران امروز وحدتی که بین نیروهای مسلح است زبانزد دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان از این وحدت واهمه دارند.

جانشین فرمانده سپاه غدیر و جمعی از پایوران این ناحیه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی از خانواده شهید علی خداشناس از شهدای ارتش جمهوری اسلامی دیدار کردند.

ارسال نظرات