مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان معرفی شد

کد خبر: ۸۸۴۹۰۷۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج برگزار شد و محمدرسول شیخی‌زاده به عنوان مدیرکل کمیته امداد کردستان معرفی و از تلاش‌های قنبر موسی‌نژاد مدیرکل سابق این نهاد تقدیر شد.


قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در این مراسم طی سخنان کوتاهی از  موسی‌نژاد به عنوان مدیری در شان و تراز نهادی همچون کمیته امداد نام برد و اظهار کرد: کمیته امداد نهادی است که نام امام راحل بر تارک آن می‌درخشد و بزرگترین پشتوانه و اعتماد اجتماعی را دارد.


به گفته رضا طاهری، کمیته امداد نهادی است که مهم‌ترین و موثرترین سازمان حمایتی است و بیشترین نقش را در حوزه توانمندسازی دارد نهادی که مامن و امید بحش محرومین و مستضعفین است.

مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان بیان کرد: سال گذشته در بخش اشتغال رتبه اول را در استان کسب کردیم و قریب به ۵۰ درصد مشاغل سامانه رصد هم مربوط به کمیته امداد بوده است.

وی با اشاره به ایجاد 31 هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد استان طی سال‌های 90 تا 95، اعلام کرد: همچنین 18 هزار جهیزیه هم طی سا‌ل‌های مذکور پرداخت شده است.

مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان هم در این آیین اظهار کرد: کمیته امداد مولود مبارک انقلاب اسلامی و متعلق به همه محرومان و نیازمندان جامعه است.

محمد رسول شیخی‌زاده به اهداف تشکیل کمیته امداد پرداخت و افزود: باید به همه اهداف جامه عمل پوشاند اما برخی اهداف را در اولویت قرار داد.




ارسال نظرات
آخرین اخبار