معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل:
حاميان «طرح اكرام» و «محسنين» مي‌توانند در كنار مساعدت به ايتام و فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت با مشاركت در «طرح طاها» بيش از پيش به آتيه كودكان مستمند كمك كنند.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۸۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ صفر توحيدي، معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه در سال گذشته حاميان در قالب «طرح طاها» بيش از دو ميليارد ريال به ايتام تحت تكفل خود مساعدت كرده‌اند، گفت: اين طرح به منظور تأمين آتيه ايتام تحت پوشش كميته امداد اجرا مي‌شود كه حاميان ماهانه مبلغي را به حساب يكي از شركت‌هاي بيمه‌اي طرف قرار داد واريز مي‌كنند تا ايتام پس از رسيدن به سن قانوني بتوانند از مزاياي آن بهره‌مند شوند.

وي با بيان اينكه حاميان در قالب «طرح طاها» به 624 نفر از ايتام تحت پوشش كميته امداد مساعدت مي‌كنند، اعلام كرد: در سال گذشته، حاميان در قالب «طرح طاها» بيش از دو ميليارد ريال به ايتام تحت تكفل خود مساعدت كرده‌اند.

توحيدي با بيان اينكه كميته امداد بر اساس آينده نگري «طرح طاها» را اجرا مي‌كند، تصريح كرد: حاميان «طرح اكرام» و «محسنين» مي‌توانند در كنار مساعدت به ايتام و فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت با مشاركت در «طرح طاها» بيش از پيش به آتيه كودكان مستمند كمك كنند.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان با اشاره به اينكه اين طرح براي تمامي ايتام تحت حمايت برگزار مي‌شود، گفت: توسعه و ترويج اين طرح مي‌تواند آينده درخشاني را براي ايتام رقم زده و موجب شود تا آنان براي ادامه تحصيل در مقاطع عالي، ايجاد اشتغال و ازدواج با مشكلات بسيار كمتري رو به رو باشند.

وي با بيان اينكه يكي از حاميان متوفي در وصيت خود بخشي از بيمه عمرش را به ايتام تحت حمايت كميته امداد اهداء كرده است، اظهار كرد: بر اساس وصيتنامه اين حامي 220 ميليون ريال به ايتام تحت تكفل تعلق گرفته و به حساب آنان واريز شده است.

توحيدي با اعلام اينكه اين حامي مقيم تهران دو يتيم اردبيلي را تحت تكفل خود قرار داده و خدمات و مساعدت‌هاي بسياري را به فرزندان معنوي خود ارائه كرده است، افزود: اين حامي از سال 90 تكفل ايتام را برعهده گرفته و در طول حيات خود بيش از 30 ميليون ريال به ايتام تحت پوشش كميته امداد اردبيل كمك كرده است.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان ضمن قدرداني از حاميان «طرح اكرام» و «محسنين» كه همواره با مساعدت‌هاي معنوي، عاطفي، نقدي و غيرنقدي خود ياريگر اين نهاد در دستگيري از ايتام و فرزندان خانواده‌هاي تحت حمايت هستند، اظهار كرد: چنين اقداماتي همبستگي اجتماعي را ارتقاء داده و موجب مي‌شود تا ايتام و كودكان نيازمند بتوانند از آينده‌اي روشن بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات