مراسم بزرگداشت چهلمین روز تدفين شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامي واحد پارس آباد روز يكشنبه در مسجد جامع اين شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۹۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پارس آباد به نقل از  آران مغان، در این مراسم رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان پارس آباد در سخنانی با گرامیداشت ياد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید گمنام و همچنین شهید نيكنام مهرآوران در خصوص اهمیت شهادت و نقش آن در تحقق اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد.

 

حجت الاسلام حسن باقري گفت: شهدا با ایثار جانشان و فداکاری در راه دین و ارزش های انقلاب اسلامی نقش مهمی در اجرایی شدن اهداف نظام اسلامی ما دارند و همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باید قدردان شهدا و برای تحقق اهداف مقدس و نورانی آنها در عرصه های مختلف آماده جانفشانی باشیم.

 

وي با بيان اينكه شهدا برای گرفتن پست و مقام به جبهه نرفتند، افزود: این مراسم‌ها و یادواره‌ شهدا که برگزار می‌شود در راستاي اين است كه به ياد داشته باشيم شهدا كه بودند و چه کردند و اصلا آنها وابسته به جناح يا طيف خاصي نبودند كه خواسته باشند براي رسيدن به پست و مقام جانشان را فدا كنند.

 

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه مسئولیت ما در قبال خون شهدا حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: امروز برخی مسوولان نه تنها پایبند به این راه نبوده بلکه بخاطر رسیدن به پست و مقام سر دعوا دارند که این خیانت بزرگي در حق خون شهدا است.

 

پخش كليپ، قرائت وصيت نامه توسط فرزند شهيد لطيف نصراللهي و مداحي از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

 

مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهید گمنام دانشگاه  آزاد اسلامي واحد پارس آباد روز يكشنبه با حضور امام جمعه، مسئولان ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه، خانواده های معظم شهدا، اعضاي هيات علمي، اساتيد و دانشجويان دانشگاههاي شهرستان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع پارس آباد برگزار شد.

 

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

///

ارسال نظرات