مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان، گفت:شهداء راه خود را با بصیرت و آگاهی درست انتخاب کردند.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۱۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،یادواره شهداء روستای کهنشوییه شهرستان رودان با حضور جمعی از مسئولین و بسیجیان ولایتمدار شهرستان برگزار شد، در این مراسم نورانی حجت الاسلام والمسلمین عباس شمس، افزود: شهداء با بصیرت و آگاهی مسیر را درست انتخاب کردند و به نظام و انقلاب شرافت و بزرگی دادند که مردم ایران مدیون خون شهداء هستند و باید حافظان خون شهداء باشند.

وی با اشاره به انقلاب پیامبر گرامی اسلام (ص)،گفت: انقلاب و حکومت پیامبر گرامی اسلام (ص) از کافرین ضربه نخورد، از یهود ضربه نخورد بلکه  از منافقین ضربه خورد.

وی ادامه داد:همانطور که انقلاب پیامبر گرامی اسلام (ص)، از دست منافقان ضربه خورد انقلاب اسلامی ایران نیز از منافقان ضربه خورده وباز هم به دنبال ضربه زدن به انقلاب واز بین بردن اتحاد وهمبستگی مردم و نظام انقلاب اسلامی هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان با اشاره به اینکه منافق، فتنه گری است که به باطل لباس حق می پوشاند گفت: کفار و منافقین نیرنگ می کنند، وعده های دروغین می دهند، شعا رهای خیلی قشنگ می دهند، قسم می خورند وگاهی ا فراد مهم که از خواص جامعه است همراه می آورند تا افرا جامعه رامنحرف کنندهمانگونه که در زمان پیغمبر از خانه ی پیغمبر شخصی را سوار بر شتر کردند و در جنگ جمل آوردند تا مردم را فریب دهند وبتوانند به انقلاب و حکومت ضربه بزنند.

عباس شمس یاد آور شد: هر چه بصیرت و آگاهی مردم به خصوص جوانان جامعه بیشتر باشد دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند.


ارسال نظرات