سرهنگ گودینی گفت: مردم با حضور در پای صندوق های رای مسیر کشور را مشخص میکنند.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۴۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

سرهنگ پاسدار محمد حسین گودینی معاونت سیاسی سپاه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص نقش سپاه در انتخابات اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی تمام تلاش خود را معطوف به برگزاری یک انتخابات با شکوه با مشارکت حداکثری با همراهی بسیج در این راستا و در جهت عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری خواهد نمود.


مردم صاحبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی/ انخابات مظهر مردم سالاری دینی و مشارکت سیاسی در امر کشور داری است


وی مردم را به عنوان صاحبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و کشو مقتدر ایران دانست و افزود: مردم در تمام مناسبت های سیاسی و دینی که انقلاب و کشور به انها نیاز دارد حضور مداوم دارند، و انتخابات هم یکی از این عرصه ها است.

سرهنگ گودینی گفت: مردم ایران خالق روز های باشکوهی از جمله 9دی و انتخابات 85 درصدی سال 88 بوده اند و نقش مردم در انتخابات بی بدیل است .

معاونت سیاسی سپاه استان البرز انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و مشارکت سیاسی در امر کشور داری دانست و تصریح کرد: مردم با انتخاب خود مسیر کشور را مشخص میکنند.

وی در پایان با بیان اینکه وظیفه سپاه تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب اصلح است خاطر نشان کرد: سپاه به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن با تشریح ویژگی های یک رئیس جمهور انقلابی ، در انتخاب فرد اصلح کمک خواهد کرد.


ارسال نظرات