یک سخنران برجسته کشوری عنوان داشت: امروز انقلاب ما به مرحله ای رسیده است که بایستی هوشیارانه و مقتدرانه از آن دفاع کنیم و انقلابی گری خودمان را با مؤلفه های انقلابی نشان دهیم.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۵۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دهشت، در نشست روشنگری بصیرتی در محل هیأت رزمندگان اسلام شهرستان کاشمر در جمعی از بسیجیان در تعریف انقلاب و تبیین وظایف ما در مقابل انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب به معنای زیر و رو شدن است و وظیفه ما این است که این انقلاب را که با خون هزاران هزار شهید آبیاری شده و تلاش ها و مجاهدت های فراوانی در راه آن صورت گرفته حفظ کنیم و مراقب باشیم تا مسیر درست و راه مستقیم انقلاب را طی کنیم تا دین و آخرتمان محفوظ بماند.
 
وی ادامه داد: امروز شما فقط یک کشور را در گستره جهان مشاهده می کنید که تقویم رسمی آن منطبق با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد و آن هم جمهوری اسلامی است.
 
وی افزود: انقلاب ما رنگ خدایی دارد؛ اکنون بعد از سی و هشت سال که از انقلاب ما می گذرد دشمنان تمام تلاش خود را به منظور براندازی آن به کار می بندند ولی به فضل پروردگار تاکنون هیچ غلطی نکرده اند لذا ما باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.

این سخنران برجسته ابراز داشت: خداوند ویژگی افراد انقلابی و انقلابی گر را در قرآن کریم اینگونه بیان می کند که این افراد در برابر مؤمنان متواضع اند، در برایر ظالمان می ایستند، در برابر کافران با قدرت ایستادگی می کنند و از هیچ چیزی نمی ترسند، در راه خدا جهاد می کنند و از هیچ سرزنشی باکی ندارند.

 دهشت خاطرنشان کرد: ما در برابر دشمنان و ظالمان با غیرت دینی، از ناموس و حرم ائمه اطهار(ع) دفاع می کنیم.

 وی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب ما به مرحله ای رسیده است که بایستی هوشیارانه و مقتدرانه از آن دفاع کنیم و انقلابی گری خودمان را با مؤلفه های انقلابی نشان دهیم.
 
دهشت بیان داشت: اینکه در کشور چنین امنیتی برقرار است به برکت انقلاب اسلامی و منویات ولی امر مسلمین است. حفظ انقلاب بار سنگینی به دوش ما و شماست و از خداوند متعال خواهانیم که فردا مدیون خون شهدا نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها