خبرهای داغ:
تصاویر ماهواره‌ای نشان داد

والیبال در سایت آزمایش هسته‌ای

کارشناسان آمریکایی که آزمایش هسته‌ای قریب الوقوع کره شمالی را پیش بینی کرده‌اند از دیدن تصاویر ماهواره‌ای جدید از تاسیسات اتمی این کشور شگفت زده شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۵۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، کارشناسان آمریکایی که انجام یک آزمایش اتمی قریب الوقوع توسط کره شمالی را پیش بینی کرده‌اند، زمانی که در تصاویر ماهواره ای جدید از تاسیسات اتمی کره شمالی مشاهده کردند که افراد در حال والیبال بازی کردن هستند، کاملا شگفت زده شدند.

در حالی که تنش ها بین پیونگ یانگ و واشنگتن به شدت بالا گرفته است، تحلیلگران تصور می کردند که در تصاویر جدید ماهواره ای شاهد فعالیت هایی برای آماده سازی یک انفجار هسته‌ای زیرزمینی باشند و اصلا انتظار نداشتند که تصاویر ماهواره‌ای جدید نشانگر والیبال بازی کردن افراد در تاسیسات هسته‌ای باشد.

یک کارشناس آمریکایی موسسه 38 نورث که برنامه هسته‌ای کره شمالی را زیر نظر دارد در این باره گفت: ما در 3 نقطه از تاسیسات هسته‌ای کره شمالی مشاهده کردیم که افراد در حال بازی والیبال هستند.

وی افزود: 2 توضیح احتمالی درباره این تصاویر وجود دارد؛ یا اینکه این سایت هسته‌ای فعلا در شرایط "استندبای" قرار گرفته یا اینکه والیبال بازی کردن تلاشی برای گمراه کردن ناظران است، چرا که کره شمالی می داند برنامه های هسته‌ای اش در این سایت زیر نظر است.

هفته هاست که مقام های کره جنوبی و آمریکا اعلام می کنند که کره شمالی به زودی یک بمب اتمی را آزمایش می کند.

با تشدید تنش در شبه جزیره کره، احتمال درگیری نظامی بین آمریکا و کره شمالی به شدت افزایش یافته است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا موضع سختگیرانه‌ای را در قبال کره شمالی اتخاذ کرده و تاکید نموده است که حاضر است بدون کمک چین مساله هسته‌ای و موشکی کره شمالی را حل و فصل کند.

روز شنبه کره شمالی یک فروند موشک دیگر را شلیک کرد که به گفتعه پنتاگون این موشک بلافاصله پس از شلیک، منفجر شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار