خبرهای داغ:
در گفتگو با مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) مطرح شد:
مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) گفت: موضوعی که در سال 92، 93 عذاب الیم بوده اکنون راهکار محسوب می‌شود در واقع می‌بینیم که تمامی این ترفندها برای جذب آرا مردم است و بحث یارانه ها برای منحرف ساختن افکار عمومی است.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۷۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

در شرایطی که دولت و اعضای آن پرداخت یارانه ها را عذاب الیم و مصیبت عظما می‌خواندند چرا با نزدیک شدن به انتخابات شاهد افزایش پرداخت ها به خانواده‌های مستمند هستیم؟

از این رو خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با حجت الاسلام مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر پیرامون این موضوع به گفتگو پرداخته است.

مصطفایی اظهار کرد: در بحث پرداخت یارانه توسط دولت و همچنینی دولت یازدهم نسبت به آن مطالب بیخودی را گفته اند و چون این دولت در بحث اشتغال و تولید کاری انجام نداده‌اند به همین عنوان مجبورند که به نوعی خود را مثبت نشان دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از کارخانجات حتی کارخانه هایی که بیش از 90 سال در حال تولید و کار بودند رو به تعطیلی رفته است و تمام این معظلات به دلیل بی تدبیری های مدیران در این چندسال بوده است.

مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر تبیین کرد: اکنون در این ایام خواهان کسب پیروزی هستند و هرکدام به نوعی در تلاشند ، موضوعی که در سال 92، 93 عذاب الیم بوده اکنون راهکار محسوب می‌شود در واقع می‌بینیم که تمامی این ترفندها برای جذب آرا مردم است و بحث یارانه ها برای منحرف ساختن افکار عمومی است.

مصطفایی افزود: دولت با پرداختی بهکمیته امداد خواسته آنان را متکی کند اما ما با عملکرد مناسبی کشور را خودکفا کند.

وی در خصوص پرداخت یارانه‌ها بنا به گفته مجلس تاکید کرد: یارانه را از افراد پردرامد حذف کنند و به دهک های پایین پرداخته شود .

مصطفایی مسئول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر در پایان خاطر نشان کرد: مردم خودشان آگاه هستند و باید رصد کنند تا خدمتگزار واقعی را انتخاب کنند و به سفارشات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها