خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه سربیشه گفت: هدف از برگزاری رزمایش راهیان بیت المقدس حفظ آمادگی، افزایش بنیه دفاعی و نظامی بسیجیان و مقابله با تهدیدات پیش بینی شده از همجواری با کشور افغانستان است.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۸۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محسن کاری فرمانده ناحیه سپاه سربیشه در نشست خبری اظهارداشت: رزمایش بیت المقدس در روزهای 31 فروردین و یکم اردیبهشت در منطقه عمومی سربیشه برگزار می شود.

وی وظیفه بسیج را حفظ دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: با توجه به تهدیدهایی که امروزه کشور ما با آن مواجه است؛ بسیج نیز خود را برای مقابله با آنها آماده می کند و گردان های الی بیت المقدس در سراسر کشور برای مقابله با این تهدیدات احتمالی سازماندهی شده اند که در شهرستان سربیشه نیز 3 گردان آموزش های لازم را دیده اند.

حفظ آمادگی و افزایش بنیه دفاعی و نظامی بسیجیان، هدف رزمایش .

وی همچنین با اشاره به هم مرز بودن شهرستان سربیشه با کشور افغانستان برنامه هایی که در این رزمایش اجرا خواهد شد را بر ای مقابله با تهدیدات پیش بینی شده از این همجواری عنوان و هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ آمادگی و افزایش بنیه دفاعی و نظامی بسیجیان بیان داشت .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه سربیشه ادامه داد: سه ماموریتی که در این رزمایش انجام خواهد شد را دفاع از کوی و برزن ، حفظ و نگهداری مرکز شهر، عملیات تاخیری و امداد و نجات عنوان کرد.

وی همچنین برپایی کلاس های تربیتی و بصیرتی ، پیاده روی و رزم شبانه، نشست های بصیرتی ، تشکیل حلقه های صالحین و برپایی صبحگاه مشترک را از دیگر برنامه های جانبی این رزمایش بیان داشت .

کاری با بیان اینکه شرکت عموم مردم در روز جمعه در منطقه عمومی سربیشه برای تماشای این رزمایش بلامانع است افزود: سرویس دهی به منظور رفت و آمد همشهریان نیز در آن روز مهیا می باشد .

وی در پایان از همکاری تمامی دستگاههای اجرائی در کمک به برپایی این رزمایش تقدیر و تشکر کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها