طی امضای تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی؛

مددجویان ورزشکار شناسایی می شوند

محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد و سلیمان نریمانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان شرقی به منظور کمک هدفمند ورزشکاران استان به مددجویان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۹۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی با اعلام اینکه این تفاهم نامه در پنج ماده و به مدت سه سال منعقد شده است، افزود: ترویج فرهنگ احسان، ارتباط و همدلی ورزشکاران استان با محرومان و شناسائی و حمایت از مددجویان ورزشکار از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه است.

وی اظهار کرد: تهیه اطلاعات مددجویان فعال و مستعد در ورزش،تهیه شناسنامه ایتام و محسنین به هدف جذب حامی در جامعه ورزش استان،حضور موثر در برنامه های بسیج ورزشکاران استان، اطلاع رسانی و فراهم کردن زمینه مشارکت ورزشکاران در برنامه های کمیته امداد از مهم ترین تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان حمایت از مددجویان ورزشکار، مشارکت در ترویج فرهنگ انفاق در بین ورزشکاران و فراهم کردن زمینه مشارکت ورزشکاران استان در برنامه ها و طرح های کمیته امداد از دیگر تعهدات سازمان بسیج ورزشکاران استان در این تفاهم نامه عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار