فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

روحانیت متولی مبارزه با جنگ نرم دشمن/روحانیت با فعالیت در عرصه تربیتی به انقلاب اسلامی عمق می‌بخشد

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: در حال حاضر باتوجه به هجمه سنگین دشمن در جنگ نرم علیه نظام اسلامی بیش از گذشته نیازمند تلاش روحانیت هستیم و این عزیزان علی رغم تمامی زحماتی که در جامعه می کشند و در صحنه‌های مختلف حضور دارند هنوز توقع بیش از این است.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۲۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله پیش از ظهر روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با بیان اینکه در سپاه و بسیج قومیت و اقشار مختلف در کنار یکدیگر قرار دارند، گفت: یکی از آموزه‌های اسلام و انقلاب که در سپاه جاری و ساری است این است که هیچ گاه تفاوتی میان قومیت‌ها و اقشار مختلف جامعه قایل نیستیم.

وی افزود: همه فرزندان حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، فرزندان اسلام و همه امت واحده در کنار یکدیگر در سنگر اسلام در مقابل مستکبرین ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر نقش روحانیت در تربیت جامعه انقلابی گفت: زحماتی که روحانیت در تعلیم و تربیت جامعه می‌کشد ماندگار است. چه بسیار جوانان انقلابی که در محضر روحانیت تربیت اسلامی یافتند و امروز در جمع شهدا حضور دارند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی تصریح کرد: در حال حاضر باتوجه به هجمه سنگین دشمن در جنگ نرم علیه نظام اسلامی بیش از گذشته نیازمند تلاش روحانیت هستیم و این عزیزان علی رغم تمامی زحماتی که در جامعه می کشند و در صحنه‌های مختلف حضور دارند هنوز توقع بیش از این است.

وی افزود: روحانیت به همان میزان که برای تربیت افراد در جامعه اسلامی تلاش می کنند به همان میزان به انقلاب اسلامی عمق می‌بخشند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: نسل انقلابی ما در حال تغییر و تحول است، آنچه که جامعه ما را تهدید می‌کند مفاسدی است که در عرصه‌های مختلف پیرامون ما را فراگرفته است؛ خیلی از زحماتی که سال‌های سال علمای دین برای حفظ اسلام کشیده‌اند از بین می‌رود نباید جمله حضرت امام خمینی(ره) را که فرمودند اگر اسلام در این کشور سیلی بخورد تا آخر دیگر ملت‌ها تحت فشار خواهند بود را از یاد ببریم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با بیان اینکه برای رفع مشکلات نیازمند عزم و اراده ملی هستیم، گفت: رفع معضلات جامعه امروز از عهده یک بخش به تنهایی بر نمی‌آید؛ اعلام آمار در بحث آسیب‌های اجتماعی در حوزه اعتیاد، طلاق و... جای نگرانی دارد.

وی افزود: متاسفانه سیاسیون ما خیلی دردشان نمی‌آید و اگر سخنی از اسلام می‌زنند فقط به ظاهر است چراکه الان التزام عملی به اسلام و قانون اساسی و ولایت‌فقیه برای عده‌ای تنها یک لفظ است و بعد از اینکه مسئولیتی را عهده‌دار شدند همه چیز را به فراموشی می‌سپارند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی دغدغه جدی مقام‌معظم رهبری است و به این منظور ماموریت‌هایی را بر عهده سپاه و بسیج قرار داده‌اند. متاسفانه سبک زندگی اسلامی ما امروز به شدت آسیب دیده است. و دشمنان و منافقین در عرصه فرهنگی و از بین بردن اسلام در جامعه ما تلاش می کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با تاکید بر اینکه روحانیت می‌تواند مطالبات اجتماعی را در جامعه پیگیر باشد، گفت: روحانیت در این زمینه می‌تواند به خوبی ایفای نقش داشته باشد و از حضور مردم در میدان نیز کمک بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عزم ملی و جمعی برای رفع مشکلات جامعه در عرصه‌های مختلف باید وجود داشته باشد و روحانیت نیز می‌تواند در این زمینه پیشرو باشد. وضعیت کنونی جامعه امروز مطلو ب نیست چراکه با ایده‌آل‌های دینی فاصله بسیار داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات