انقلاب اسلامی تنها تغییر یک حکومت نیست بلکه این انقلاب تشکیل شد که زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۴۸
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی  در نشست مسؤولان دفاتر بسیج دانشجویی 100 دانشگاه مهم استان مازندران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورایی است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با هدف زمینه‌سازی ظهور شکل گرفت، برای تبیین این موضوع نیاز است که جوانان انقلاب اسلامی به تاریخ انقلاب اسلامی ایران مراجعه کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: امام راحل دست آمریکا را از این کشور کوتاه کرد و از ابتدا مسیرش را به‌خوبی ترسیم کردند.

این مسؤول با اعلام اینکه مردم وقتی قدرت و اقتدار امام راحل را دیدند به این باور رسیدند که انقلاب اسلامی به همه اهداف از پیش تعیین شده خود می‌رسد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی تنها تغییر یک حکومت نیست بلکه این انقلاب تشکیل شد که زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

غلامی ادامه داد: برای ظهور باید بسترسازی و زمینه را فراهم کرد و  به‌صورت سیستمی زمینه برای ظهور امام زمان(عج) مهیا شود، این امام نیاز به یار و همراه دارد.

وی بیان کرد: زمینه ظهور امام زمان(عج) باید به‌صورت جهانی فراهم شود و این مأموریت انقلاب اسلامی ایران است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران باید منطقه را برای ظهور فراهم کند.

این مسؤول با اعلام اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور با دو جبهه استکبار و جبهه سکولار داخلی مواجه است، گفت: در این جبهه سکولار داخلی گروه‌های متعددی هستند که از ابتدا بوده و رشد کردند و در حال حاضر به‌صورت علنی سکولار بودن خود را فریاد می‌زنند.

غلامی با اعلام اینکه برخی‌ها به‌دنبال منزوی کردن نیروهای انقلاب اسلامی هستند، افزود: گروه‌های سکولار در انقلاب‌زدایی از عاشورا وجه مشترک دارند.

وی با اعلام اینکه برخی‌ها به حدی وقیح شدند که گفت‌وگوی امام حسین(ع) با عمر سعد را همسنگ مذاکره با آمریکا جلوه دادند، گفت: فتنه‌‌گران را به حر تشبیه کردند و خواستار بخشیده شدن آنها شدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه جریان فتنه تقلب در انتخابات را بهانه قرار دادند، تصریح کرد: آنها به دنبال از بین بردن اصل نظام بودند و با رئیس جمهور وقت مشکلی نداشتند.

این مسؤول با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان، بیان کرد: در اقصی نقاط جهان جوانان انقلابی به رهبر معظم انقلاب اسلامی عشق می‌ورزند.

غلامی در پایان یکی از اقداماتی که می‌شود، جلوی نیروهای سکولار برای نفوذ بیشتر در کشور را گرفت، حضور در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و گفت: باید پای صندوق‌های رأی افراد دلسوز نظام را انتخاب کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها