یکی از مطالبات جدی دانشجوی بسیجی توجه به مطالبات مردمی باید باشد، لذا زبان گویا مردم هستیم و از هر فرصتی باید مطالبات مردم را مطرح کنیم و نسبت به آن مطالبه داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۴۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی باستان در دیدار با دانشجویان مازندران اظهار کرد: بسیج دانشجویی باید در مسیر گفتمان انقلاب اسلامی حرکت کند.

وی تصریح کرد: وظیفه بسیج دانشجویی تبیین و روشنگری است و به عنوان قشر فرهیخته مورد وثوق جامعه هستند و در این زمینه نقش اثرگذار دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور با اعلام اینکه تحرکات دشمن باید به خوبی توسط این قشر شناسایی شود، افزود: طرح براندازی نظام یکی از برنامه‌های جدی دشمنان انقلاب اسلامی ایران است، ایجاد شبهات و تفرقه بین مردم یکی از اقدامات دشمن در این حوزه است.

این مسؤول با اعلام اینکه در فتنه 88 در سفارت‌ها به روی فتنه‌گران باز بود، گفت: مؤسساتی در آمریکا هستند که روی انتخابات ایران تحلیل گذاشتند و برنامه برای تاثیرگذاری بر روی انتخابات ایران دارند.

باستانی با اعلام اینکه دانشجویان نقش اساسی باید در حوزه مختلف نظام ایفا کنند، بیان کرد: دانشجوی بسیجی از شخص خاصی حمایت نمی‌کند بلکه از افراد دارای تفکر انقلاب اسلامی پشتیبانی می‎کنند.

وی با اعلام اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از مطالبات رهبر نظام اسلامی است، افزود: باید به عنوان چشم بیدار جامعه باید مراقب باشیم که از بیت‌المال سوء استفاده نشود و در تبلیغات نباید اسراف شود، حمایت از افراد صالح و سالم در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور با اعلام اینکه قدرت جریان‌سازی در بین دانشجویان بسیار زیاد است، افزود: این اقدام از طریق مباحث دانشجویی، میزگردها و گفت و گوی دانشجویی، دعوت از کاندیدها یا نماینده‌ آنها در دانشگاه‌ها و صدور بیانیه‌ها و نامه‌های سرگشاده قابل طرح است.

این مسؤول با اعلام اینکه بسیج دانشجویی نباید در جریان‌های سیاسی هضم شود، ادامه داد: حفظ استقلال فکری، صیانت از بسیج و هزینه نکردن آن برای افراد و جریان‌ها، عدم مطلق انگاری در برخورد با افراد و جریان‌ها و اعتدال و انصاف در برخورد با جریان‌ها و افراد از مواردی است که باید دانشجوئی  بسیجی مراقب این امور باشد.

باستانی گفت: یکی از مطالبات جدی دانشجویی بسیجی توجه به مطالبات مردمی باید باشد، زبان گویا مردم هستیم و از هر فرصتی باید مطالبات مردم را مطرح کنیم و نسبت به آن مطالبه داشته باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها