معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته سلامت در سپاه استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۵۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار البرز لله گانی در گفت‌گو با خبرنگار بسیج به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و اظهار داشت: معظم له در خصوص سلامت و اهمیت آن، چنین می‌فرمایند: سلامت، محور همه چیز حتی عروج انسان است و هر انسانی اگر در عرصه معنویت بخواهد رشد کند باید ابتدا فرد سالمی باشد.

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت و بهداشت در دیدگاه اسلام اول تا هفتم اردیبهشت به عنوان هفته سلامت نام‌گذاری شده است که مرکز بهداشت و درمان سپاه نیز به همین منظور به برگزاری برنامه‌های مختلفی اهتمام خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته سلامت عنوان کرد: برپایی ایستگاه سلامت، همایش پیاده روی، سخنرانی در نماز جمعه، همایش بهداشت روان و پخش آن از طریق ویدیو کنفرانس در تمامی نواحی،  مسابقات ورزشی،  همایش ایمنی و سلامت، تجلیل از فعالان عرصه بهداشت و سلامت، دیدار با بیماران صعب العلاج سپاه استان، همایش پیاده روی و اهدای خون از جمله برنامه های گرامیداشت هفته سلامت در سطح سپاه استان چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظرات