کد خبر: ۸۸۴۹۳۵۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نشست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ناحیه یک سنندج به منظور برنامه ریزی و اجرای عملی درس آمادگی دفاعی برگزار شد.


در این جلسه سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج اظهار داشت: امید است با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است گفتمان سازی تولید و اشتغال را در آموزش و پرورش نهادینه سازیم و با آموزش دانش آموزان بتوانیم آموزش همراه با تولید و کار و اشتغال را ترویج داده و منویات مقام معظم رهبری اجرایی شود.


حسینی در خصوص اعزام دانش آموزان متوسطه پایه های نهم، دهم و سوم کاردانش به برنامه عملی درس آمادگی دفاعی گفت: باید با رعایت کامل دستورالعمل اردوها دانش آموزان را به اردوگاه و میدان تیر اعزام و در این راستا باید تمامی موارد ایمنی رعایت شود.


وی تصریح کرد: قبل از اعزام دانش آموزان جلسه توجیهی برای مربیان درس آمادگی دفاعی برگزار و تمامی موارد ایمنی به آنها آموزش داده شود.


حسینی در ادامه در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته معلم گفت: برنامه های هفته معلم به صورت مدون و کامل برنامه ریزی شده و برنامه های تدارک دیده شده تا در شان و منزلت مقام معلم باشد.


سید فواد حسینی در پایان با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اظهار داشت: باید همانند انتخابات گذشته بدون در نظر گرفتن هیچ طیف و جناح سیاسی در روز 29 اردیبهشت 96 به پای صندقهای رای برویم و آرا خود را به صندوقها بیندازیم تا در حفظ و حراست از میهن اسلامی سهیم باشیم.

ارسال نظرات